dag 24 , helderrood slijmverlies??

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik ben een tijdje hier niet geweest, om even niet zo bezig te zijn metzwanger worden. Moet zeggen dat ik het aardiglosheb kunnen laten. Maar nu heb ik toch een vraagje. snap het even niet meer.
Ben nu op dag 24 van mijn cyclus.  Gistermiddag en vanmorgen wat helderrood slijmverlies. Ben bezig met tempen en mijn temp was vanmorgen 0.3 lager dan de   afgelopen dagen. Echter, wel nog 0.3 hoger dan voor mijn eisprong. Mijn cyclus zal nu toch niet meer inkorten he? Als dat zo is weet ik echt niet meer.

Begin zo langzaamaan echt te balen van mijn lichaam....

XXX Yvet

Hoi Yvet,
Zou het misschien een innesteling kunnen zijn ? Je hebt er niet bij gezet hoe lang jou cyclus is dus ik weet niet of het een innesteling zou kunnen zijn.
Ik hoop het voor je.
Groetjes Rene

Hoi,
Mijn cyclus is normaaal zo'n 28 dagen. Maar vorige keer dus 30. Vandaag nog een paar keer wat afscheiding met beetje helder rode 'veegjes'.
Stom, maar ik hoest heel erg veel, zit vrij vast, zal dat er mee te maken hebben, denk ik dan. Hoesten zet heel veel druk op je buik en ingewanden enzo....

Hoi Vetje !!

Klinkt hoopgevend !! Ik denk wanneer het niet doorzet dat het misschien wel eens een innestellingsbloeding zou kunnen zijn hoor !!

Ik zal heftig voor je duimen !!!!

Hoi Vetje,

Niet zo'n leuke reactie van mij, maar ik ben bang dat je gewoon ongesteld wordt vandaag of morgen... Je temp is al aan het dalen en dan ook rood/roze slijm.... Klinkt als rode duivels...Maar ik hoop het niet voor je!!!

Succes!

Groetjes
VB

Hee Yvet, dat ik gek >>> meer zinnigs kan ik nier verzinnen op het moment... sorry?
Maar ik hoop natuurlijk wel op loos alarm en wellicht wel innsteling, wie weet?!
Zag je idd weinig hier maarja ik ben er ook wat minder geweest deze ronde. Af en toe kom ik even loeren of er nog iets leuks te lezen is. Ik ben benieuwd Yvet, ik hoop dat het goed nieuws is voor je.

Liefs

Hey Toulouse!
Wat leuk om wat van je te horen.
Hoop idd dat het een innesteling is, maar gezien de tempdaling heb ik daar een hard hoofd in.Afwachten maar weer.
Ben benieuwd of het maandje 'rust' jullie wat opgeleverd heeft! Zou leuk wezen.

Groetjes Yvet

Ha Yvet, ik dacht even kijken of er al nieuws is maar dat zou wat snel zijn hè? Toch wel gezellig hier op het forum. Maar na zoveel rondes ken je het ook wel weer... Maar ach als ik een enkele keer iemand een beetje op weg kan helpen/gerust stellen/luisterend oor zijn dan is het toch mooi. Zo ben ik hier tenslotte ook terecht gekomen.
Afin ik dwaal af...
Bij mij is de PMS genadeloos toegeslagen; hoofdpijn, ongi-pijn, saggo, emotioneel enz. Zal wel weer ongesteld gaan worden want we hebben heel weinig geklust. Volgende klusronde zijn we lekker op vakantie en daar kijk ik eigenlijk al een beetje naar uit.
Wanneer was je nod ook alweer? Ik had m voor de zekerheid op de 18e

Liefs

Terug
Bovenaan