dag 24 , helderrood slijmverlies??

Oei, jullie klinken echt als heel doorgewinterde nognietzwangervrouwen. Daar schrik ik een beetje van. Ik heb wel respect voor jullie. Jullie gaan maar door en houden hoop. Ik begrijp wel dat het niet anders kan, maar toch.....
Ik hoop dat jullie er toch wel plezier aan beleven om al die verhalen en vraagjes te lezen. Zal wel.
ik duim voor jullie dat jullie snel naar het volgende forumkunnen gaan en blijven!

D

Hoi,

Nou, de duivels zijn dus iid vandaag doorgebroken. Welgeteld heeft deze cyclus 25 dagen geduurd. Ik snap werkelijk niets meer van mijn lichaam. Als ik zo terug denk is hij dus vanaf de geboorte van mijn zoon (okt '03) niet meer geweest zoals het was. lengte van mijn cyclus schommelt tussen de 25 en de 32 dagen, Klachten waren de ene maand zeer hevig, de andere maand was het haast niets. Het leek de laatste maanden goed te gaan, steeds 28 dagen.Tot vorige maand dus.
Ga volgende week maar eens naar de huisarts. ook gezien het feit het nu zo lang duurt en ik van mijn zoon in 1 maand zwanger was. Ik begin echt heel erg aan mijn lichaam te twijfelen...Heb er geen vertrouwen meer in.

Toulouse, ik begrijp het helemaal dat je het na zo veel maanden even voor gezien houdt. Heb dat zelf ook wel een beetje. Maar de nieuwsgierigheid wint dan toch weer.
Jij nog even succes met wachten. En anders, op vakantie kan het toch niet misgaan?

XXX Yvet

Shit Yvet, dat is ineens weer snel. Nou ja, het goede nieuws is dat je niet weer zolang hoeft te wachten.
Jeetje balen hoor. Ik voel met je mee; die stomme vrouwenlijfen zijn niet te vertrouwen MAAR ook jij kan het!!! Geloof mij, we gaan binnenkort gezellig naar het zwangerforum.

D, dat dacht ik een paar rondes terug ook van die vrouwen die AL in ronde 9 waren maar nu denk ik, nou ja al... er zijn er ook die in ronde 16 zwanger worden. En het gemiddelde is toch echt meer dan een jaar! Niet dat ik daar ooit bij stilgestaan heb toen ik mijn laatste pil slikte...

In die maanden heb ik veel geleerd. Kan je nagaan wat ik allemaal niet wist in ronde 1! Soms zie ik alleen maar kipjes die in ronde 2 al zwanger zijn en weet ik zeker dat IK HET NIET KAN maar zo moet je niet denken. Is intussen wel gebleken dat het goed was dat ik niet zo snel zwanger was want ik ben geopereerd en nog wat andere dingen die niet hadden gekunt bij zwangerschap. Maar nu ben ik er echt wel aan toe hoor...

Iedereen succes en Liefs

Hey daar,
Toulouse bedankt voor je lieve reactie.  Natuurlijk kunnen wij het ook! Ooit zal er wel een dag zijn dat het raak is.
Moest wel een beetje lachen om wat je schreef over je onwetendheid in ronde 1! Ik ken het helemaal! Nu zoveel rondes verder zou je zowat iedereen van advies kunnen voorzien! Theoretisch gezien weet je volgens mij heel veel nu.  Alleen jammer dat dat het zo weinig helpt. Beheers je de theorie?? Ok gefeliciteerd! Nu ben je zwanger!

En idd, soms is het ook goed dat het wat langer duurt. Jij met je operatie enzo. Bij mij heeft het als voordeel dat ik er achter begin te komen hoe mijn man zich hier onder voelt. Hij is niet zo'n prater en liet weinig van zijn gevoelens hierover zien. Maar nu lijkt hij wat los te komen. Hij was teleurgestelder dan ik deze keer, dat het weer niet raak is.
Maar nu heeft het lang genoeg geduurd!!!! Nu maar eens raak schieten!!!!! Hoop natuurlijk dat het voor jou deze maand nog raak is. En anders allebei in de maand erna!!!!

XXXYvet

Nou Yvet, hier ook rode duivels in aantocht want had net lichtroze slijmverlies.
Afgezien vorige ronde (apart?!) zit de dalende lijn er weer in; vandaag is pas dag 26.
Ben niet zo heel erg teleurgesteld als vorige keer; volgende ronde 10 (TIEN WHOEAAAAA) is die van ons; afgesproken?!!!

Hou je taai en rustig aan met ”er mee bezig zijn” het schijnt zo te zijn...

Veel liefs

Nou,daar ben ik weer. Vanmorgen gebeld voor een afspraak met mijn huisarts. Kon gelijk vanmorgen terecht. Ik hoefde niet veel uit te leggen of hij kwam al met een verwijsbrief! Dat gaat snel! Had ik niet verwacht eigenlijk! Hij heeft niet al te veel gezegd. Alleen de info gevraagd die hij nodig had voor de gyn.
Had eigenlijk verwacht dat hij nog tempcurves wilde zien en, ik weet eigenlijk niet precies wat, maar zeker nog geen verwijzing.
Natuurlijk daarnet de gyn gebeld voor een afspraak. En daar kan ik volgende week al weer terecht. Was ervan uit gegaan dat dat pas februari/maart zou worden. Gaat wel heel snel eigenlijk.
Op zichwel prettig natuurlijk..
Maar ja, we wachten dus volgende week af.
succes allemaal weer!
xxxYvet

Terug
Bovenaan