dag 32... geen ongi en weer geen positieve test

A

Anoniem

Guest
hoi,

even "klagen"hoor!
ik zit nu alweer op dag 32 en helaas een negatieve test.
we zijn inmiddels een jaar bezig voor een 2e kindje en ik vind het nu toch wel steeds zwaarder worden, elke maand weer die teleurstelling (bij onze 1e was ik erg snel zwanger, dus het kan (of kon) wel....
ik hoop natuurlijk dat ik te vroeg getest heb, maar ik bereid me maar vast voor op de volgende ronde...
en misschien dat ik dan toch maar eens naar de huisarts moet gaan, maar die stap vind ik toch best groot.

wie zit er nu in dezelfde situatie??

Groeten Janne

hey janne

zit zelf ook vandaag op dag 32
ben inmiddels in ronde 10 beland, maar wel al bijna een jaar bezig (8 feb 08 eerste menst na de pil)
had eigenlijk een vrij regelmatige cyclus tot sept van 31 dagen
ronde 8 ineens 48 dagen? de ronde daarna gelukkig weer terug korter naar 35 dagen
ik temp sinds augustus en weet dus ong wel wanneer ik een eisprong heb of niet zoals ronde 9

als het goed is heb ik oud jaarsavond mijn ei gehad , dus verwacht morgen mijn ongi
nou had ik donderdag avond een veeg roze , alsook vrijdag,zaterdag,zondag en maandag ochtend. nu vanmorgen zo goed als niet meer, dus geen echt bloed verlies alleen roze vegen  en overdag ook nergens last van alleen bij de eerste plas in de ochtend
weet nu ook niet meer wat ik moet denken
heb eigenlijk ook al de hele week pijnlijke borsten

heb gister een test gedaan maar niet met ochtend urine , deze was ook negatief
ik hoop nu dus ook dat het te vroeg was of de urine niet geconcentreerd genoeg of zo

ook wij vinden de stap naar de huisarts zo groot
ik wou eigenlijk deze maand ook al gaan maar mijn vriend wil eigenlijk nog wel even proberen zo
hij vindt een jaar proberen nog niet zo lang?
zelf vind ik dit toch wel erg lang

hopelijk voor ons beide goed nieuws toch nog deze maand
ik wil eigenlijk van het weekend nog een keer testen als er nog geen echt ongi doorkomt
wanneer ga jij weer testen

Groetjes sonja

Hoi Janne,

Heb je normaal wel een regelmatige cyclus van 28 dagen? Ik was altijd regelmatig met 30 dagen en ineens na maand 5 was ik 10 dagen overtijd!!
Ik heb me helemaal gek getest in die week, en bleef maar negatief. Ik voelde me toen echt ontzettend moedeloos. Je wwet gewoon niet waar je aan toe bent.
Het ziet er naar uit dat ik deze maand weer een cyclus heb van 40 dagen. ik heb ergens rond dag 25,26 mn ei gehad.
Er is niks ergers dan overtijd zijn en niet zwanger zijn!!

Hoi Sonja en Ris,

Bedankt voor jullie reactie.

Mijn cyclus is inderdaad niet altijd regelmatig dus, wie weet te vroeg getest en ik had inderdaad niet met ochtendurine getest.
Als ik terug kijk naar deze cyclus denk ik trouwens dat mijn vruchtbare dagen wel pas na dag 14 zijn geweest (slijm ed.) dus misschien komt die ongi binnen een paar dagen, ik hoop het niet!!
Een  jaar bezig zijn vind ik ook erg lang en ik had vantevoren ook nooit gedacht dat het zo lang zou duren omdat het bij mijn 1e kindje zo snel al raak was.
Ik hoop dat ik niet hoef te gaan beslissen wanneer we naar de dokter gaan maar dat ik dit weekend weer kan testen, en dan positief hoop ik!!
Ik heb nu geen testen meer in huis dus dat wordt alrijd pas vrijdag...

Jullie ook heel veel succes ik zal duimen!

groetjes Janne

Hoi Janne,

Helaas ken ik die frustraties maar al te goed!
Het eerste jaar nadat ik de implanon heb laten verwijderen (sept 2007) ben ik maar 4x ongi geweest, waarvan 1x door een kuur om de ongi op te wekken.
Nu zijn we inmiddels 16 maanden verder (voor nr 3) en heb ik gelukkig wel weer een beter cyclus (ongeveer 30 dagen) waar ik heel blij mee ben.
Maar die dagen wachten en in onzekerheid, ben ik zwanger of niet???
Ik heb er ook al heel wat testjes doorheen gedraaid.

Ik hoop voor jou dat je gewoon lekker zwanger bent!
Succes met alles!

groetjes Suus

O ja, nog even over verdere stappen in het medische circuit.
Een jaar is natuurlijk al wel lang en 16 maanden ook. Maar ik twijfel ook nog steeds of ik wel of niet die MMM in wil.
Nu is het voor ons natuurlijk nr 3 en voel ik me wat bezwaard ten opzichte van anderen die 1 of geen kindje hebben nog.
Ik denk wel dat ik eerder aan de bel had getrokken als het om het 1ste of 2de kindje zou gaan.
Dus mocht je niet zwanger zijn (ik hoop natuurlijk voor jou van wel!) dan zou i toch eens naar de huisarts gaan als ik jou was.

Hoi,

inmiddels alweer dag 35....
ik heb vanmorgen getest, helaas...............
dus ik zal wel niet zwanger zijn, maar toch hoop ik dan toch dat ik nog niet genoeg hormoon heb aangemaakt.
wat zouden jullie doen? een ander merk test proberen of me er bij neerleggen en maar hopen dat die ongi snel komt?? (De vorige keren heb i kmet een etos-test getest.)
Mijn cyclus wisselt wel wat. vorige keer 25 dagen, maar ook wel eens 32 dagen, maar meestal  zo rond   29 dagen, dus ik weet het niet meer...

groeten Janne

hoi janne
even een reactie op jou laatste bericht
ik zal als ik jou was geen andere test kopen,ik heb mezelf wat dat betreft al 8 maanden voor me kop gestoot.
als jij denkt dat je optijd getest heb maar niet met ochtendurine,en hij is negatief,kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
ik heb ook al 100 x gedacht dat ik pijnlijke borsten had en dat ze zelfs groter waren,en dat ik s'morgens misselijk was,maar volgens mij willen we het gewoon te graag,en ga je je dingen  verbeelden,dit is mijn ervaring na 8 maanden proberen,met ovulatie test.
ik mag vanmiddag om 3 uur weer een test doen,en dan maar is hopen op 2 strepen.
ik wens je veel succes.....het blijft een wonder om zwanger te raken he.
groet Francis

Terug
Bovenaan