dag 32... geen ongi en weer geen positieve test

heee hoi!

Ik sluit me helemaal aan bij het laaste berichtje! je vertelde al dat je een hele onregelmatige cyclus hebt, dan kan het zomaar zijn dat je vandaag of morgen toch nog bezoek kijgt van de rode duiveltjes, ik hoop het natuurlijk niet voor je! en het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat het wel wat was maar vroegtijdig weer is afgebroken, uiteindlijk worden van de bevruchte eitjes maar 20% een echte zwangerschap.

Ik heb ook mijn ei oudjaarsdag gehad, en gevoeld. maar ik had uitgerekend dat ik vandaag ongesteld zou moeten worden. ben het inderdaad nog niet en als het uitblijft tot volgende week, ga ik volgende week testen. dan is het maar ff een weekie op mijn tanden bijten, hoe graag ik ook wil dat ik zwanger ben! liever iets te laat dan te vroeg.

heel veel succes met het wachten!

Als je ongesteldheid nog heel erg lang uit blijgt zou ik wel naar de dokter gaan.

x

Hallo dames,

Mag ik hier ook even meekletsen en klagen?? Ik ben linda en ik ben 24 jaar. Wij zitten nu in ronde 5 en zijn deze maand begonnen met ovutesten omdat ik niks merkte van eisprong. Nou heb ik dus op de 5e dag positief getest. Dus volop klussen en afgelopen woensdag moest ik ongi geworden. Ik zit op regulmatige cyclus van 32. Maar nu dus niet. Ik heb er al 2 zwangerschapstesten tegenaan gegooid maar beide negatief en mijn ongi is nergens te bekennen. Zo frustrerend. Eigenlijk weet ik wel dat ik niet moet klagen omdat er genoeg meiden zijn die langer bezig zijn, maar toch voel ik me k..

Hoe gaat het bij jullie??

Liefs Linda

hoi allemaal

dag 36....
helaas vanmorgen de eerste tekenen van mijn ongi, na een cyclus van 35 dagen...
ik mag me nu tot het rijtje vrouwen rekenen dat al een jaar bezig is, misschien brengt ronde 13 meer geluk...
ik baal er verschrikkelijk van (zoals iedereen) en ik heb net even gekeken op het forum bij vrouwen die al in de MMM zitten en toen moest ik wel even slikken... al die onderzoeken, testen en zelfs operaties...

hopelijk hebben jullie deze ronde meer succes!!

groetjes van een verdrietige Janne

hee Janne
rot voor je joh,1 jaar al pfff
maar ja inderdaad je bent niet alleen,
ik vind wel dat je als je elke keer ongi wordt na niet optijd te zijn geworden,dat je met bijde benen op de grond wordt gezet,
een zwangerschap blijft in mijn ogen echt een wonder.
ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is,en dat je niet de MMM in hoeft,dat lijkt me ook helemaal niets.

ik had gister een negatieve ovulatie test in handen,daar had ik echt niet op gerekend.
dit is voor mij de eertse maand dat ik ze gebruik,
maar wat doe je eigenlijk als je geen ei hebt......?????(voor de meeste van jullie waarschijnlijk een domme vraag)
en nog een vraag ik hoorde een vriendin van mijn buurvrouw zeggen(in het voorbij lopen) dat haar man zijn zaad had laten testen,en dat daar niet veel voor nodig is...iemand ervaring????

succes allemaal

Hoi Janne,

Dat zou balen zijn. Ik blijf toch voor je hopen dat de niet komen. Je hoort soms namelijk ook wel dat je een ongi gevoel kan krijgen als je net zwanger bent. Dus, zolang er geen bloed is......
Ga je naar de huisarts als je nu niet zwanger bent?

Groetjes Suus

Hoi!

Het zet toch door, ben ik bang.
Ik denk dat ik deze maand eens ovulatietest ga proberen, want achteraf gezien heb ik tijdens deze lange cyclys dus gewoon niet op het juiste moment geklust ben ik bang
en dat kan ik ook zien of ik een ei heb (toch?)
ik weet niet of temperaturen wel zin heeft omdat ik elke dag op een ander tijdstip opsta en dat moet toch 's morgens vroeg??

groet, janne

Dat is enorm balen zeg dat de rode duivels toch komen!!
Temperaturen heeft wel zin hoor, ookal sta je niet op dezelfde tijd op. Ik sta iedere dag op een andere tijd op. Voordat ik mn bed uitstap meet ik even.
Ik zie veel schommelingen in mijn temp, maar als de eisprong geweest is geeft ie dat toch heel duidelijk weer. Mijn temp komt namelijk bijna nooit boven de 37 graden uit en als ik mn ei heb gaat ie daar wel over heen.

Ik gebuik ook ovalutie testen en heb waarschijnlijk ook een paar maanden te vroeg getest (gewoon op het lijstje gekeken van de testen) maar mijn eisprong is dus altijd erg laat en zit maar 10 dagen tussen de ei en de ongi.
Deze maand heb ik extra laat getest en had einderlijk een positieve test!

Zit je er nog over na te denken om naar de ha te gaan?

Terug
Bovenaan