A
Anoniem
Guest
quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-01-2007 15:18:43&apos
);
Hoi Mammaloe,
wat een ramp hè dat wachten!
Ik zit nu op dag 48 en vanmorgen weer "fijn" negatief getest...
Wordt er zo langzamerhand wel erg moedeloos van.
Hoop voor ons beide dat het wachten beloond wordt met een positief resultaat
Heb jij al gedacht aan het bellen van je huisarts?
Ik zit er aan te denken, maar ben bang dat je dan gewoon weer naar huis gestuurt wordt met ,, kijk het nog maar even aan'' en daar zit ik nu niet echt op te wachten
Groetjesss, Ashley.
Hoi Ashley,
Ja het wachten wordt intussen knap irri !!!!
Ik ga als er in februari nog niets loos is de huisarts bellen.
Heb al eerder contact gehad aangezien ik het vermoeden heb dat het weer met het pco syndroom te maken heeft.
Hij zei mij dat ik tot feb. ff moest aankijken en dan een verwijsbrief kon halen voor de gyn.
We hebben al 2 koters en bij de eerste had ik geen eisprong en kreeg hiervoor clomid.
De 2e is na 5 maand spontaan ontstaan.
En nu zijn we vanaf aug. bezig voor de derde.
Vanwege mijn geschiedenis met de eerste had ik zoiets van ik bel maar gelijk ff want lijkt weer net zo te gaan.
Daarom krijg ik dus op tijd een verwijsbrief. Maar goed dan ist nog afwachten wat de gyn gaat zeggen.
Ik wil op dag 40 weer gaan testen, als ik mezelf in bedwang kan houden tenminste.
Jij ook heel veel sterkte met het wachten op...iets...
Groetjes Mamaloe
Hoi Mammaloe,
wat een ramp hè dat wachten!
Ik zit nu op dag 48 en vanmorgen weer "fijn" negatief getest...
Wordt er zo langzamerhand wel erg moedeloos van.
Hoop voor ons beide dat het wachten beloond wordt met een positief resultaat
Heb jij al gedacht aan het bellen van je huisarts?
Ik zit er aan te denken, maar ben bang dat je dan gewoon weer naar huis gestuurt wordt met ,, kijk het nog maar even aan'' en daar zit ik nu niet echt op te wachten
Groetjesss, Ashley.
Hoi Ashley,
Ja het wachten wordt intussen knap irri !!!!
Ik ga als er in februari nog niets loos is de huisarts bellen.
Heb al eerder contact gehad aangezien ik het vermoeden heb dat het weer met het pco syndroom te maken heeft.
Hij zei mij dat ik tot feb. ff moest aankijken en dan een verwijsbrief kon halen voor de gyn.
We hebben al 2 koters en bij de eerste had ik geen eisprong en kreeg hiervoor clomid.
De 2e is na 5 maand spontaan ontstaan.
En nu zijn we vanaf aug. bezig voor de derde.
Vanwege mijn geschiedenis met de eerste had ik zoiets van ik bel maar gelijk ff want lijkt weer net zo te gaan.
Daarom krijg ik dus op tijd een verwijsbrief. Maar goed dan ist nog afwachten wat de gyn gaat zeggen.
Ik wil op dag 40 weer gaan testen, als ik mezelf in bedwang kan houden tenminste.
Jij ook heel veel sterkte met het wachten op...iets...
Groetjes Mamaloe