dag 37 en nog steeds een negatieve test.....zucht!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik vraag me af.....hoe kan dit nou weer??
Na mijn zwangerschap was ik vrij regelmatig eigenlijk... Steeds een cyclus van 28-30 dagen, maar voor mijn zwangerschap had ik altijd een cyclus van 35 dagen.....die lijk ik nu weer te krijgen, alleen zit ik nu dus op dag 37 en nog steeds een negatieve test....
Duurt het dan zo lang voordat je weer helemaal op orde bent?? Of moet ik over een paar dagen maar eens de ha gaan bellen????

Liefs Annet
P.s. Stef is nu 7 maanden....

hoi maak je je eigen niet te veel zorgen ik ben twee jaar aan depil geweest ben gestopt ik werd het ook niet ik dacht ben ik zwanger   maar test was negatief ik de dokter gebeld maak je niet druk komt vanzelf wel weer asl het een jaar wegblijfd bel maar terug ik ben dus een maand niet geworden daarna eindelijk normaal ciclus 1 keer maar daarna meteen zwanger dus maak je niet te druk komt allemaal goed ik heb het ook gehad groetjes en laat maar wat wten als je zin hebt om te chetten   is mijn hotmail  
                    daisy_cheeta @hotmail.com groetjes chantal

Heey annet

Ik hoop dat ie alsnog positief wordt voor je!!
En dat je dus geen langere cyclus krijgt! Zou erg vervelend zijn.

En als ie nou positief is he... gaan we naar hetzelfde zwangerforum!!

Ik zal extra voor je duimen!!
Liefs Alma

WHOAAAAAAAAAAWWW
Ben je zwanger????????????
Wat geweldig!!!!!!!!!!!!
Super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!

Liefs Annet
(toch?)

Hoi Annet,

Hoe gaat ie? Nog steeds geen duivels of een postieve test?

Liefs Lientje

ja en nu jij nog!!!

liefs Alma

En bedankt voor je reactie bij november!!

Hoi Annet,
Hoe is het nu bij jou, nog niet ongi? Ik zit in hetzelfde schuitje al jij. Ben vandaag al 8 dagen overtijd en nog steeds een negatieve test. Irritant is dat hé? Heb net besloten dat ik het aankijk tot maandag (dan ben ik ruim 2 weken overtijd) en als ik dan nog niet ongi ben en geen positieve test heb, bel ik de huisarts.
Groetjes Tara

Hoi hoi meiden

Sorry dat het zo lang duurde, heb het erg druk gehad.
Intussen ben ik al twee dagen behooooooorlijk ongesteld. Helaas pindakaas dus.
Ach....we genieten nog zo van Stef, een maandje meer of minder maakt me eigenijk niet zo veel uit. Wel errug vervelend dat mijn cyclus zo op hol is... Ik hoop dat het nog beter wordt..

Bedankt iig voor de belangstelling. Erg lief!
Liefs Annet

P.s. Alma, hoe voel je je?? En wanneer mag je voor een echo?? Vertel vertel!

Terug
Bovenaan