dag 37 en nog steeds een negatieve test.....zucht!

Jammer hoor Annet, maar zoals je zelf al zegt, je geniet nu ook lekker van Stef.
Je weet natuurlijk dat het langer kan duren, die ervaring heb je al, maar je ziet bij mij dat het dan toch ook snel kan en ik geef zelfs nog bv dus dan is de kans nog iets kleiner.

Maar ik voel me goed!! Ja ik voel me anders, maar zeker niet ziek. Mijn lijf is bezig om alles weer klaar te maken en ruimte te maken.
Vooral mijn darmen zijn bezig. Dus diegene die achter me lopen en neervallen... sorry... zwangerschapskwaal

En ik moet maandag weer naar het ziekenhuis. Dan ga ik naar mijn eigen internist en dan zal er waarschijnlijk een afspraak worden gemaakt voor de gyn. Kom ik misschien weer op tv!! Heb je mij de vorige keer ook gezien??
Maar mocht dat zo zijn laat ik het wel weten hoor!!

Nou meid..... succes en ik duim voor je hoor!!

Liefs Alma

Hee meid!
Ik ben wel een beetje jaloers hoor....
Maarre...wij komen er wel hoor. We hebben deze keer echt geen haast. (is misschien ook maar beter, want met zo'n lange cyclus moet je niet al te ongeduldig zijn...)

Ik heb je de vorige keer niet op tv gezien...Ik las het pas toen het al geweest was. Dus als het weer zover is...wel even laten weten hoor! Ik ben benieuwd! Weet je al wanneer je een echo mag? Of krijg je die gewoon pas bij de 12 weken? Owww wat spannend, weer eentje zwanger! Leuk hoor! Hou me op de hoogte hoor!

Liefs Annet

Nou wij zijn eerst 11 maanden bezig geweest om een kindje te maken voordat het lukte en nu waren we er eigenlijk niet mee bezig en nu was het raak.
Mocht ook nog wel ff wachten dus rond de vruchtbare periode zelfs voorzichtiger geweest. Moet je nagaan!! En toch zwanger!!
We wilden over 3 maanden echt er voor gaan zeg maar, maar is iets vervroegd! Ben er wel heel blij mee zo, hoef ik ook niet te wachten.

En je mag me ook evt toevoegen op de msn, want daar schrijf ik ook op wanneer ik op tv kom, "ken" je nu al zo goed.
denbraven@casema.nl
weet je zeker dat je het niet kan missen.

maar ik krijg maandag denk ik pas te horen wanneer en echo.
De vorige keer was het met 9 weken, maar toen wist ik met 4 weken ook al dat ik zwanger was en nu pas met bijna 6 weken. Ben nu al bijna 7 weken dus zo snel zullen ze vast geen afspraak er tussen duwen.
Die man heeft het gelukkig niet zo heel druk. Maar dat komt goed!! Weer jammer dat ik ook nu weer geen echo foto mee zal krijgen, vind dat toch wel jammer!!

Nou meid ik laat maandag(misschien) wat van me horen. Mijn man is jarig dus kijken of ik tijd heb.

Liefs Alma

Terug
Bovenaan