Dag 40, geen ongi en geen positieve test...

Altijd heb ik wel wat een 'rare' cyclus. Het is soms 28 dagen gemiddelde ligt rond de 33 en laatst 39 dagen..
Maar goed nu dus inmiddels dag 40. Vanmorgen test gedaan (2 voor 5€) negatief...en zit toch echt te wachten dattie komt want wil met IUI startten! Of nog veel liever ik wil dat het niet meer nodig is...bah onzekerheid..
Maar ja laat ik er maar vanuit gaan dat mijn lijf van slag is zoals de afgelopen bijna 2 jaar :(
Ben verder klacht vrij, normaal gevoelige borsten al een week vooraf nu niks...

Zo moest het even kwijt....

He meis,

tsja helaas kan je lichaam ineens een rare cyclus hebben. Ik heb dit ook eens gehad, altijd keurig 4 weken en in eens een keer 7 (!) weken...

Probeer t (hoe lastig ook) een beetje los te laten dat je ongi moet worden....misschien zet t dan wel door....en kun je met je IUI starten.

Enne als t te lang wacht de gyn bellen, kunnen zij je misschien helpen.

Succes meid, maak jezelf niet gek hoor...(en ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is).

gr Yosha

Ja had het al beetje los gelaten, week terug ook een test gedaan. Dus ik dacht oke dan word ik ongi. Maar niks en dus dacht ik doe toch nog 1.. Ach ja zal zien. Zal mn best even doen om mn zinnen te verzetten. Ookal is dat lastig :D
Helemaal als je bedenkt dat ik zo echo's ga kijken bij mn vriendin haha!!

Nou eindelijk ben verlost... Ongi geworden vandaag. Dus maandag ziekenhuis bellen afspraak vast maken en dinsdag beginnen met spuiten. Op naar IUI! Hopen dat dit dan eindelijk een wondertje op mag leveren.
Fingers crossed..

Nou eindelijk ben verlost... Ongi geworden vandaag. Dus maandag ziekenhuis bellen afspraak vast maken en dinsdag beginnen met spuiten. Op naar IUI! Hopen dat dit dan eindelijk een wondertje op mag leveren.
Fingers crossed..

Spannend, ik begin morgen. Denk 's ochtends maar is voor mij het meest handig (werk in de middag/avond) dus we gaan idd gelijk op! Zit maar zo'n 12 uur tussen haha! Hoop dat ik beetje goed op de hormonen reageer. Heb jij er erg last van of valt het mee? Heb mn collega's maar vast een waarschuwing gegeven dat wanneer ik raar ga doen ze me moeten aanspreken! Haha!!

Fingers crossed! Enne jij alvast succes! Ik hoop dat ik het kan (het spuiten)

Liefs!!

Terug
Bovenaan