Dag 40, geen ongi en geen positieve test...

Ik moet 's avonds spuiten? Heeft de gyn daar niks over gezegd? En dan nog het liefst rond hetzelfde tijdstip (af en toe een uurtje vroeger op later maakt niks uit). Probeer rond 18:30 uur te spuiten....
Wat spuit je eigenlijk? Ik Menopur. Totaal geen bijwerkingen gehad, ook van de pregnyl niet (gelukkig).

De eerste paar keren zullen wel even tegen vallen. Je moet even over die drempel heen. Flinke vetrol pakken, dan voel je er bijna niks van ;)

Heel veel succes. Ik hoor wel hoe de eerste poging is gegaan!

Liefs Anna

Ja het spuiten maakte niet uit zei ze als ik maar hetzelfde tijdstip zou doen. Ik ga 9.00 spuiten. Heb vanmorgen afspraak FM gemaakt en ook toen zeiden ze dat ochtend spuiten oke was. Ik ga Fostimon spuiten. Ik hoor daar nooit iemand over maar ja misschien is het wel een merknaam voor menopur?? Zal wel even vragen hoe dat zit..
En over het spuiten. Dat zal wel goed komen. En zoals je schrijft de eerste keren zal even klote zijn..

Laat wel even weten hoe het is gegaan :D Heb er verder gelukkig heel veel vertrouwen in dat dit kan slagen allemaal!
Jij heel veel succes en zal duimen voor een goede afloop van je 2e IUI!!

Liefs!

Fijn dat je er zoveel vertrouwen in hebt! Wel gek dat het 's ochtends mag, omdat ze bij mij zo specifiek waren dat het 's avonds moet gebeuren. 's Ochtends komt bij mij namelijk beter uit. Toch nog maar even een keertje navragen......

Moet altijd even wennen aan de mengprocedure, welke naald eerst, poeder bij water of andersom..Hihihi. Het viel gelukkig mee, weer een weekje volhouden en dan mag ik maandag voor de echo. Ben benieuwd! Laat je wel weten hoe je eerste prik is gegaan? We houden elkaar op de hoogte!!
O, enne... ik ga mijn 3e IUI alweer in. Maar driemaal is scheepsrecht!!

Liefs!

Oh ja het is je 3e, sorry! Maar zoals je schrijft 3x is scheepsrecht.
Ik heb vanmorgen geprikt. Doodeng. Had gisteravond alles al keurig klaar gezet zodat ik daar niet over hoef te stressen ;) dus vanmorgen op een stoel vriendje naast me. Spullen mengen. Nou had ik de spuit klaar zag ik nog een luchtbel. En ipv ee drup aan de naald spoot er al iets uit. Ik balen..maar goed ik dacht toe maar die bel kon er niet meer uit dan was alles op gespoten!
Nou na een hoop gezucht de naald er in gejast en toen langzaam leeg gespoten. Niet echt fijn en ik begon erg te trillen. Maar eind goed al goed het is me nu gelukt. Morgen weer, zal wel net zo spannend zijn maar goed...
Hij zit..

Liefs!

Terug
Bovenaan