Dag 40....

A

Anoniem

Guest
Hey!

Het is nu dag 40 en nog steeds niet ongi, maar wat nog erger is ook geen positieve test.!!!
Heb al 2x getest maar helaas negatief...
Zit er verschil in de merken testen? (die van mij was van de etos huismerk)
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb nergens last van, moet je dan al naar de dokter gaan?
(ben sinds dec. wel al 2x ongi geweest, na 33 dagen en na17 dagen)

Ik weet wel hoe je je voelt. Mijn laatste cyclus was 50 dagen en daarvoor 44.
Duurt dan echt lang voordat je ongi bent. Ik geloof dat ik er de eerste keer wel 4 testen tegenaan heb gegooid, want ja... het zou maar eens zo zijn.
Het vervelende is dat je nu dus ook geen idee hebt wanneer je vruchtbare dagen zijn, dus gericht klussen valt niet mee. Kun jij je eisprong voelen?

hoi miriam

nou vet balen zeg. ik volg je op de voet, zit nu op dag 35. ik ga morgen een tweede test doen maar ik denk dat mijn lijf bezig is met een recordpoging:"wie heeft de langste cyclus"hahah?
echt niet leuk, was ik maar ongi dan konden we tenminste verder. ik ga er echt maar vanuit dat het mis is. ik heb alleen nog maar ontzettend zere tepels en een rommelende buik maar dat wil echt niks zeggen.

ik kan je dus helemaal snappen meid. jullie zijn ook 3 maanden bezig he?
meestal wordt gezegd dat je pas na een jaar wordt doorgestuurd. misschien kun je tempen om  een beetje zicht te krijgen op je cyclus........
je zou natuurlijk gewoon kunnen bellen met de ha, kijken wat er wordt gezegd.

veel sterkte groetjes mayo

ps ik volg je op de voet.....

Dat weet ik eigenlijk niet, ik heb soms wel last van hevige krampen in mijn buik en dan denk ik ... nu wordt ik ongi maar dat gebeurt dan niet. Is dat je eisprong?
Ik hoop maar dat mijn cyclus nog een beetje op gang moet komen en ga van het weekend tarwekiemcapsules halen, die lijken mij wel een wondermiddel (na het lezen van diverse berichten hier op het forum).
Hoeveelste ronde ga jij nu in?

Ik ben ook begonnen met tarwekiemoliecapsulles, sinds een maand.
Dit is mijn 3e ronde (en dus vierde maand).

Ik ben nu ook aan het tempen omdat ik mijn eisprong niet voel.
Je eisprong blijkt te lijken op menstruatiepijn. Het is altijd 14 dagen vóór je volgende menstruatie. Dus als je nu bijvoorbeeld last hebt van je buik dan kun je dit het beste ergens opschrijven (in je agenda bijvoorbeeld). Wanneer je ongesteld word kun je terugrekenen wanneer je eisprong is geweest en of je dit dus hebt gevoeld ja of nee.

Het is wel makkelijk om te weten want dan hoef je dus niet meer per sé om de dag te vrijen.

Ik geloof dat ik me maar bij jullie aansluit. Zit nu op dag 34 en idd ook niets te ontdekken. 3 keer getest en ik heb nu eigenlijk ook niet meer de hoop dat ik nog zwanger ben. Dat vage streepje dat na een minuut of 5 komt, vertrouw ik ook niet op
Laat die duivels dan nu maar gewoon komen hoor.
Wij zijn nu ongeveer een jaar bezig. Ben al zo'n 2 jaar 'pil-vrij'. En toch wisselt mijn cyclus erg (tussen 25 en nu dus 34 dagen). Ik loop al bij de gyn en de eerste uitslagen waren positief. De gyn vertelde mij dat ze zo rond de 9 maand proberen, al onderzoeken gaan doen.
Wanneer mijn menstruatie doorbreekt, moet ik bellen voor een afspraak voor een baarmoederfoto. Maar ja, op deze manier kan ik lang wachten en weet ik nog niets...
Wederom weer bevestigd dat ik  wat dit betreft niet op mijn lichaam kan vertrouwen.
Denk dat als ik volgende week nog niet ongesteld ben, maar eens ga bellen of we niet gewoon vast een afspraak kunnen maken voor die foto..
!
#*#!!?^#gggrrrr. Ik haat dit!!

Sterkte met wachten allemaal!!!

XXX Yvet

Hallo!

Ik weet hoe jullie je voelen. Ik heb de afgelopen maand 52 dagen moeten wachten en dat was niet leuk!

Ik heb de dokter op een gegeven moment gebeld en die zei alleen: als je over een half jaar nog niet ongesteld bent dan moet je even langskomen. Nou, daar wordt je vrolijk van....maar niet heus.

Het is echt gewoon wachten, wachten en nog eens wachten. Ik heb ook wel twee keer getest tussendoor.

Nou, ik hoop dat jullie snel ongesteld worden of een positieve test krijgen!

Groetjes, Tessje.

Hey meiden,

Ik kan me heel goed voorstellen hoe jullie je voelen want bij is het precies zo, alleen duurt het bij mij nog al wat langer... Ben namelijk in augustus 2005 gestopt met de pil en tot nu is mijn maandelijkse bloeding nog steeds weggebleven. Ik ben natuurlijk al wel naar de huisarts geweest en die vertelde me dat ik eerst moest wachten maar dat ben ik nu wel echt beu. Ben ondertussen wel gaan temperaturen dus daar kunnen ze me niet voor weg sturen. En ondertussen ben ik ook monnikspeper gaan slikken want dit zou je menstruatie opwekken, alleen zou dat even kunnen duren dus vandaar.   Maar heb net weer van een kennis te horen gekregen dag ze zwanger is. En echt ik vind het ontzettend leuk voor haar natuurlijk maar bij is nu de maat vol en ga ik morgen naar de huisarts. Ik wil dat ie me nu doorstuurt en dat er duidelijkheid komt. Duimen jullie voor me en natuurlijk duim ik voor jullie allemaal en dat we maar snel zwanger mogen worden!!!!! Grrrr...soms is het gewoon niet eerlijk toch...

Nou meiden succes en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs knuffel van hummeltje

Terug
Bovenaan