Dag 40....

Sinds augustus niet meer....Wat erg, dan moet ik maar niet zo zeuren
Ook raar van zo'n huisarts dat hij niks doet, ik vind tegenwoordig toch wel dat je overal zelf achteraan moet gaan als je wat mankeert maar toch...
Ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

En voor Mayo... heb je al getest? Ik hoop voor je positief

hoi mirjam

nou ik doe gezellig met je mee met de recordpoging. vanochtend weer getest....negatief.
dat had ik wel gedacht dus ik ben ook niet zo heel erg verdrietig maar ja dat ongesteld worden.dat schiet niet op.

ik heb het gevoel dat dat heeeeel lang gaat duren.
ik ga maar tarwekiemoliecapsules halen, hopelijk verkort dat in ieder geval mijn cyclus.
verder is het   helaas afwachten net zoals jij......

ik ga van het weekend lekker borrelen met mijn man, dat heeft bij tessje geholpen!!!
hopelijk worden we snel ongi en dan door naar de volgende ronde
ik hou je op de hoogte

oh ja jij bent in 78 geboren????? in welke ronde zit jij
ik ben nl in 79 geboren en in april jarig, en ga hopelijk snel naar ronde 3 (ik weet het het is nog erg pril maar ja je wil zo graag he)

groetjes en ik duim voor je ongi
mayo

Ik ben inderdaad in 78 geboren en wordt in augustus 28.
Ben sinds half december gestopt met de pil en sindsdien 2x ongi geweest, dus ja welke ronde, 3 ofzo?
70% wordt binnen 3 tot 6 maanden zwanger, dat is best wel hoog en we zijn nu 3 maanden bezig, dus.....
En jij?

hoi miriam

ik word komende maand 27 en   wij ziijn nog bezig (hahaha) met ronde 2, op naar ronde 3.
ik heb maar even tarwekiemoliecapsules gehaald baat het niet dan schaadt het ook niet zullen we maar zeggen.
groetjes marjolein

Terug
Bovenaan