dag 45 en nog steeds niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Inmiddels minimaal 10 dagen overtijd (ga uit van een cyclus van 35 dagen) en nog helemaal niks van een ongi te bekennen.
Heb maar 'besloten' dat ik deze maand waarschijnlijk geen eisprong heb gehad....
Kan het gelukkig redelijk uit m'n hoofd bannen, alleen elke keer als ik naar de wc moet he?!

Van de signalen van m'n lichaam moet ik het niet meer hebben, want een paar dagen voor m'n NOD was ik er heilig van overtuigd zwanger te zijn, daarna dat ik ongi zou worden en nu heb ik weer het idee dat ik ondanks de negatieve test toch wel zwanger zou kunnen zijn.... nog steeds afentoe wat wee op de maag en gevoelige/ pijnlijke borsten.
Of is mijn lichaam al een paar dagen een 1-april grap aan het uitvoeren?

Groetjes,
Marije

Nou Marije, ik kan je de hand schudden hoor. Ik ben nu al bijna 4 weken overtijd, had mijn NOD ergens rond 7 maart moeten hebben, maar ben het dus ook nog steeds niet.

Vindt dit wel een hele nare 1 april grap hoor !!! Wat een onzekerheid he.
Gister had ik echt het gevoel dat ik vandaag ongi zou worden, zo'n gevoel in mijn buik, maar tot op heden nog niks te bespeuren .........
Misschien is het dan een eisprong geweest gisteren ofzo, ja je gaat van alles denken he ......

Ik wens je succes en zou het leuk vinden als je me op de hoogte houd, we zitten immers in het zelfde "onzekerheidsbootje"

Groetjes Ellen

hoi dames,

Hebben jullie normaal wel een regelmatige cyclus?

Zoja wat   kan je lichaam dan toch raar doen hè?

Groetjes Mariska

Hoi,

Ellen, tuurlijk hou ik je op de hoogte van deze rare maand...kom hier inmiddels regelmatig en schrijf ook wel wat. En in elk geval als ik zekerheid heb, jij ook?

Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen, afgelopen maand was het al 35 dagen en nu loopt het dus alleen maar op....

Wat wel erg is trouwens: ik heb alleen een negatieve test en niet ongesteld.... Door die test zou je zeggen  niet zwanger. En toch durf ik geen varkenslever op brood te eten. Want stel ik ben wel zwanger, dan zit het vruchtje nu in een cruciale fase en dan wil ik niet al die vitamine A er in stoppen.
Heb jij dat ook?

Groetjes,
Marije

Hee hoi Marije,

Nou, ten eerste lust ik geen varkenslever  maar heb wel filet american gegeten en dat mag eigenlijk ook niet als je zwanger bent. Maar ik heb ook echt niet het idee dat ik wel zwanger zou kunnen zijn. Ben er echt van overtuigd dat het nog niet helemaal op regel is met die eisprong. Nadat ik met de pil gestopt ben en de daarop volgende menstruatie heb gehad, heeft het 7 weken geduurd voordat ik voor het eerst weer echt ongi werd(7 maart).  Was daar al blij van, want toen wist ik dat de hele boel het nog wel deed. Ja en dan ga je zitten wachten op 4 weken later om opnieuw ongi te worden, maar ja nu naar 8 weken is het nog niet gekomen .......

Hoop voor jou ook dat je snel zekerheid hebt !!!!!!!!

Groetjes Ellen

Hoi Marije en Ellen ik heb ook hetzelfde ik had de vorige keer al een cycles van 40 dagen maar zit nu al op dag 47 en ook nog niets te bekennen behalve wat afscheiding. Ik leef met jullie mee en ik was blij om te lezen dat er meer zijn met hetzelfde want je begint toch te twijfelen aan je eigen lijf.Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan en hou ons op de hoogte ok.?

P.S Hebben jullie wel het idee dat er elke maand een eisprong is geweest?

Groetjes Bianca

Zelf voel ik m'n eisprong niet, heb ik ook nog nooit gedaan.
Maar ik heb het vermoeden dat het deze/ afgelopen  maand weleens niet zo geweest kan zijn, maar hoe nu verder te rekenen??
We zien het wel en als ik over een week of 2 nog niet ongesteld ben doe ik denk ik nog een keer een test of bel de huisarts (zou ik eerst al deze week doen, maar ik wacht nog maar even).

Inmiddels voel ik me helemaal 'gewoon' en niks wat me doet denken aan m'n eerste zwangerschap....

Groetjes,
Marije

Hoihoi, eerst ff een verbetering in het feit dat ik zei dat ik voor het eerst weer echie ongi werd...... dit moet niet zijn 7 maart maar 7 februari !!! Toen werd ik voor het laatst ongesteld dat is nu dus 8 weken geleden !!

Ik heb geen idee of ik een eisprong heb gehad, doe ook niet met ovulatietesten of temperaturen ofzo.

Ook ik wacht nog even af en dan bel ik de huisarts maar eens even op, alhoewel ik het antwoord vast al wel weet " u moet even geduld hebben, kan even duren voordat de menstruatiecyclus weer op regel is"

Ja en zo wachten we dus maar verder af !!!!! Ik wens jullie hier ook succes bij.

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan