dag 45 en nog steeds niet ongesteld

Hoi Marije,

Ik heb precies het omgekeerde van jou! Ik word zo'n beetje om de 2 weken ongesteld, ook erg prettig, niet dus!!
Ik ben 17 januari gestopt met de pil, werd na 5 weken ongesteld en daarna bleef ikeen week of  5 ongesteld. Niet echt veel bloed, maar meer bruine afscheiding.Toen stopte het een week en nu ben ik 30 maart weer ongesteld geworden. Deze keer leek het wel op een echte ongesteldheid.
Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje, onze zoon is nu 20 maanden.
Ik weet nu dus ook niet wanneer mn eisprong is en dat is natuurlijk niet erg handig.
Je kunt niet anders dan wachten tot het weer een regelmaat heeft!

Groetjes, il.

Hoi il,

Dat lijkt me ook niet erg fijn nee, je kunt gewoon net nergens op rekenen he.

Na de bevalling werd ik pas na 4 maand weer ongesteld en ben toen 2 maanden aan de pil geweest. Je zou zeggen daar heeft je lichaam niet zo heel veel last van toch?
Toen ik bij de eerste stopte had ik hem al 8 jaar geslikt en direct een regelmaat als een klok, 30 dagen.

Maar inderdaad: veel anders dan afwachten kunnen we niet en gewoon lekker genieten van onze kids natuurlijk. Moet wel zeggen dat het daardoor wel makkelijker is. Tuurlijk ben ik er in m'n hoofd wel mee bezig hoor, maar hij vraagt genoeg tijd en aandacht om als leuke afleiding te werken.

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,
Ik was al anderhalf jaar gestopt met de pil voordat we probeerden zwanger te worden. Ik had allemaal vage klachten door de pil. Toen we besloten om ook geen condooms meer te gebruiken was het in 1 keer raak.
Ik was de eerste keer ook meteen regelmatig ongesteld.
Na de bevalling was ik na 2 maanden weer ongesteld en ook meteen weer aan depil. Ik heb de pil dus zo n 14 mnd geslikt. Het was wel een andere pil dan ik eerst had, dus misschien ligt het daar aan of ik ben te vroeg begonnen met slikken na de bevalling.
Maar goed, ik ben het wel eens met je dat je er niet zo heel erg mee bezig bent.
Ik heb het erg druk met ons ventje en met mn werk, huishouden enz.
Dus lekker veel afleiding en niet steeds denken of je wel of niet iets voelt.
Ik ben nu van de ongesteldheid af,hoihoihoi. Nu maar hopen dat het effe weg blijft, in ieder geval lang genoeg voor een eisprong!!
Groetjes, il

Terug
Bovenaan