dag 45 en nog steeds niets....

A

Anoniem

Guest
....echt uitzichtloos, dat wachten...

Misschien is er wel iets mis met mijn lichaam ofzo  Ik weet het niet meer, hoor...
Ik doe er inmiddels alles voor om ongesteld te worden. Gewoon om te weten dat mijn cyclus nog werkt en dat ik een kans heb om zwanger te worden!

Groetjes, Tessje.

Hoi Tessje

Ik weet hoe je je voelt! Ik zit op dag 74 van mijn cyclus en vraag me ook de raarste dingen af..
Dat wachten is zo vervelend......

Sterkte

Liefs An

Echt frustrerend, ik weet er alles van. Maar het komt echt wel 'n keer. Je kunt het niet dwingen en je hebt er zelf niets over te zeggen. Probeer een beetje geduldig te zijn, misschien houdt je lichaam het onbewust tegen. Je ziet nu wel dat de pil grote rotzooi is!!!

Succes.

xx Benthe

Hoi Tesje,

Niet getreurd hoor meis.
Ik was al aan dag 90 bezig! Werd helemaal sip ervan.
Had regelmatig buikkrampen en de duivels bleven maar weg.
Nu bij mijn huisarts geweest en nu blijk ik zwanger te zijn.
Sinds november niet ongi geweest!

Dus veel sterkte en geef de moed niet op.
Misschien zijn tarwekiemkapsules iets?
 Veel sterkte! liefs kit

Hoi Tesje,

Niet getreurd hoor meis.
Ik was al aan dag 90 bezig! Werd helemaal sip ervan.
Had regelmatig buikkrampen en de duivels bleven maar weg.
Nu bij mijn huisarts geweest en nu blijk ik zwanger te zijn.
Sinds november niet ongi geweest!

Dus veel sterkte en geef de moed niet op.
Misschien zijn tarwekiemkapsules iets?
 Veel sterkte! liefs kit

Hai

Nou ik heb de vorige keer ook ong. 3 maanden moeten wachten, ik ben nu begonnen met monnikspeper en met termperaturen (halverwege de 3 maanden). Nu weet ik tenminsten wel wanneer ong. mijn eisprong is dus wanneer ik ong. ongi moet worden, als het goed is moet het er nu weer aankomen hihihi. Misschien helpt het bij jou ook.
sterkte

veel liefs wies

Hoi Tessje,
Ik ben in augustus 2005 gestopt met de pil en heb tot nu aan toe 4 cyclussen gehad allen van rond de 50 dagen. Wel een eisprong ik heb van die ovulatietestjes gekocht.
Af en toe word je er depri van want het wachten op die ene kans duurt wel erug lang!
Nicole

Hallo!

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik was hier een tijdje niet geweest omdat ik dacht dat ik er misschien teveel mee bezig was ofzo, maar nu voel ik me wel schuldig.

Inmiddels zit ik op dag 49 en nog steeds helemaal niets. 's Avonds heb ik wel een klein beetje pijn in mijn buik en rug, maar het zet niet door.

Ik rijd twee keer per week paard en dan heb ik me een pijn :( Af en toe kan ik gewoon niet meer rechtop blijven zitten van de pijn, maar nog zet het niet door.

Maar ja, ik kan er niets aan doen en moet gewoon afwachten. Ik zou er een moord (symbolisch) voor doen om ongesteld te worden! Ik  WIL niet eens meer zwanger  zijn, als ik maar ongesteld wordt!!!!!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan