dag 45 en nog steeds niets....

Hey Tessje,

Ik las je berichtje en ik lees ook al een tijdje mee op dit forum.
Maar wat je voelt en hebt is zo herkenbaar   voor mij.
Ik ben namelijk al een half jaar niet meer ongesteld geworden  (sinds augustus 05 niet meer)  en je gaat je inderdaad ondertussen afvragen wat er mis is met je lichaam. Ik in iedergeval wel.
Ik probeer er natuurlijk zo min mogelijk aan te denken maar   dat is wel zo ontzettend moeilijk. Ik zou er alles voor over hebben om te weten dat mijn lichaam gewoon in orde is. Ik slik al wel bijna een maand nu monnikspeper en houd al 2 maanden mijn temperatuur bij. Dit doe ik op advies van de ha, zodat mocht het nodig zijn, als ik het naar het ziekenhuis zou moeten, dat ze me dan niet terug kunnen sturen met: ga maar temperaturen. Ik hoop natuurlijk dat dit allemaal niet nodig is en dat ik gewoon ongesteld word of nog beter zwanger natuurlijk!!

Nou  Tessje ik wilde je ook gewoon even sterkte wensen en dat we maar snel onze normale   cyclus terugkrijgen.

Als ik dit van te voren geweten had dan was ik al veel eerder met de pil gestopt!

Groetjes en toi toi toi

Liefs Hummeltje1

ps. als ik mijn 2e potje monnikspeper op heb en ik ben het nog steeds niet dan ga ik echt naar mijn huisarts om een doorverwijzing te vragen! grrrr

Hoi Hummeltje,

Jeetje, een half jaar.....wat ellendig zeg...

Eigenlijk valt het nog het meest tegen omdat je het van tevoren zo anders voorstelt, he. Ik ben met de pil gestopt met het idee dat ik in ieder geval gewoon ongesteld zou worden. Het is nooit in mijn hoofd opgekomen dat het zo lang kan duren en daarom valt het nu denk ik zo tegen.

Ik hoop dat je snel ongesteld wordt zodat je weet dat je lichaam ok is! Maar heb jij dan wel pijn in je buik ofzo?

Succes!

Groetjes, Tessje.

Hai Hummeltje

Een half jaar is wel errug lang. Ik ben zelf een tijdje 3 maanden niet ongi geweest maar daar voor wel. Ik ben op gegeven moment wel naar de huisarts geweest en die heeft een inwendig onderzoek gedaan, hij vertelde dat alles er goed uit zag. Hierdoor had ik voor mij zelf mee rust. Ook ik ben begonnen met monnikspeper en met temperaturen. Juist doordat ik nu zie wanneer hij hoog of laag is leer ik mijn eigen lichaam beter kennen en word ik er rustiger van, niet de hele tijd die onzekerheid. Wanneer je temp namelijk een paar graden omhoog gaat heb je je eisprong en daarna komt na ong. 14 dagen de ongi. dus ik moet nog een paar dagen en dan moet ik ongi worden of als de temp. hoog blijft? Hihihihih ik durf het bijna niet te hopen.
Ik wil je in ieder geval veel succes en sterkte wensen.

veel liefs wies

Hey Tessje en Wies,

Bedankt voor jullie reacties! Maar echt klachten heb ik tot nu toe niet echt gehad, wel heb ik al maanden, meteen na het eten een opgeblazen gevoel.. en dat had ik anders nooit. En een paar dagen geleden had ik ineens ontzettende buikpijn in de nacht, dus toen dacht ik: het gaat eindelijk gebeuren maar helaas.

Ik heb mezelf echt voorgenomen dat ik binnenkort naar de ha ga, gewoon om mezelf rust te gunnen. Want ik weet wel hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer het weg kan blijven... (wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he..)

Wies ik hoop voor jou dat je temperatuur lekker hoog blijft natuurlijk. Toi toi toi!
Maar even een vraagje: mijn temperatuur stijgt wel eens ooit maar dat zijn tienden, ik heb meestal een temperatuur van 36.3 en een uitschieter is dan 36.7. Maar hoger kom ik nooit, dus volgens mij ook geen eisprong toch??

In ieder geval heel veel succes en sterkte en hou me op de hoogte dames, mocht het zover zijn he... Ik zal jullie laten weten mocht ik het eindelijk worden

Veel liefs Hummeltje1

Hoi Hummeltje,

Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en dat je niet naar de ha hoeft. Lijkt me ook niet iets om je op te verheugen. Aan de andere kant, die paar minuten....je weet dan wel waar je aan toe bent.

Succes met ongesteld worden...hahahahaha....klinkt raar, he?!

Terug
Bovenaan