Dag 52 nog niet ongesteld en test negatief

Toen ik stopte met de pil had ik geen kinderwens, maar wou die hormomen uit mijn lijf. Ik heb ongeveer 10 jaar de pil geslikt.
Het heeft bij mij 1,5 jaar geduurd voordat ik regelmatig ongesteld werd. Ik had wel eens 3 maanden niks. Na die 1,5 jaar heel regelmatig.

Na het verwijderen van mijn spiraal vorig jaar mei heb ik rare menstruaties gehad ik ben misschien maar 6x ongesteld geweest. Twee keer naar gynaecoloog geweest bloed laten prikken op misschien vroege overgang of pcos. Laatste bezoek zeiden ze ja we denken dat het pcos is. Wat ik niet geloofde want er was echy niks raars te zien. Bloed uitslag was ook goed. Provera kuur gehad om menstruatie op te wekken. Sinds dien goed ongesteld geweest en inmiddels 5 weken zwanger.

Ik heb precies hetzelfde probleem...  Ik ben vorig jaar augustus gestopt met de pil ( slikte hem al sinds m'n 17e en ben nu 38) en daarna werd ik na cyclus van ongeveer 32 dagen steeds ongesteld  Tot ik ik januari dus m'n laatste menstruatie had... En inmiddels zit ik nu op dag 59.
Het is idd frusterend.... Geen idee of er überhaupt een eisprong is etc. Ik heb zelf nog geen ovulatie testen gebruikt  
Wel aantal keer bij dokter geweest, en gezien m'n leefstijl wilde ze geen tijd verspillen. Eerst moest m'n partner een sperma monster inleveren ( heeft ie afgelopen vrijdag gedaan dus deze week uitslag) en daarna kreeg ik sws de verwijzing.
Ik vind 't ook maar niks om niet te menstrueren, ben toch altijd wat onzeker over of er niet iets mis is. 
Ik zou gewoon naar de dokter gaan hoor als je je daar beter bij voelt. 
Ik vond het fijn dat m'n arts meteen al zei dat ze geen tijd wilde verspillen. Dus hoop dat ik deze maand terrecht kan voor onderzoek. Toch fijn om te weten of alles werkt en/of wat de opties zijn voor als. 

@Sheranie, 
Ben je inmiddels ongesteld geworden? Ik nog steeds niet (dag 62 nu). Heb toch maar met enige tegenzin de dokter gebeld en ben doorverwezen voor een echo. 

Wat vervelen dat jij ook zo'n lange en onregelmatige cyclus hebt! Waarschijnlijk heb je gewoon nog heel erg veel last van het feit dat je lichaam zelf de hormonen moet regelen en dat kan even duren voor je lijf het doorheeft. Ikzelf ben ook bekend met een lange en onregelmatige cyclus, variërend van 32 tot (nu) maximaal 56 dagen. Gemiddeld gezien zit ik rond de 40-45 dagen, maar dat wisselt echt per maand. Ik heb 10 jaar de pil geslikt hiervoor, maar ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik zo'n persoon ben met een onregelmatige cyclus. Na mijn eerste zwangerschap is het niet veranderd en werd ik zelfs pas ongesteld nadat ik volledig gestopt was met borstvoeding (tijdens borstvoeding geen cyclus gehad). Ook toen weer erg onregelmatig. Ik heb nooit de huisarts of een dokter ingeschakeld, omdat ik er vanuit ga dat dit bij mijn lichaam hoort... (en dit ook op een nuchtere manier kan bekijken, gelukkig!) 
Ik wil je een hart onder de riem steken: ondanks een onregelmatige en lange cyclus ben ik toch nu voor de 2e keer op een natuurlijke manier zwanger geworden en al na ronde 3. Dus het kan wel! ;) 

Heey 

Ik ook lange cyclussen. 
Januari spiraal laten verwijderen. Toen na 59 dagen ongesteld geworden nu op dag 62 en ook nog steeds niet ongesteld en ook geen positieve zwangerschapstest.
En indd ok wat hierboven staat. Dat ik nog niet zwanger ben balen maarja dat is nog wel te verwerken maar dat je maar zit te wachten tot ik ongesteld word pfff daar wordt je gek van. 
Wat ik me ook afvraag als ik dus nog steeds.niet ongesteld ben heb ik dan dus ook mijn eisprong nog niet gehad? En zou ik dan dus nog deze ronde zwanger kunnen worden?
Iemand hier een idee van?
Gr Daniëlle 

Afgelopen maanden zat ik op 134 dagen en waar het vandaan komt? Geen idee. Hiervoor ook cyclussen gehad van 38-56 dagen en toen ineens 134. Was 29 december voor het laatst ongesteld en 12 mei eindelijk weer ongesteld. Hier kjjk je dan wel naar uit. 
Vriendin van mij was 7 maanden niet ongesteld..  En waardoor het kwam geen idee? Dus het kan zo maar zo zijn.

Terug
Bovenaan