Dag 7 met Gonal F maar 5 eitjes van 10 mm??

Vergeten te vermelden: nu net had ik ineens heel veel vocht in mijn onderbroek, een soort afscheiding die helder is.
Hoort dit ook bij de IVF behandeling?

Prettige dag verder.

En nogmasals succes allemaal.

Groetjes Myra38
(mama van Arvid van bijna 7 jaar)

Hoi Myra

Als het wat draderig lijkt kom je dicht bij het klaar zijn voor de eisprong.
Ik ben bezig met poging 2 van de eerste ivf. Met andere woorden, er waren een paar eitjes zo goed dat die in de vriezer terecht zijn gekomen (cryo's genaamd) En deze kunnen als ze goed uit de ontdooifase komen terug geplaatst worden.

Liefs

Lydia

Nee hoor het is niet dradig, het is soms wat gelig/wittig van kleur (sorry) maar merendeels gewoon doorzichtig.

En de eisprong kan ik niet krijgen, omdat de decapeptyl ervoort zorgt dat ze niet springen.

Als morgen blijkt dat mijn follikels groot genoeg zijn, dan krijg ik geen pregnyl, maar een ander soort spuit voor de eisprong.

En bijna 2 dagen later zou ik de punctie krijgen.

En dan maar hopen dat ze niet eerder springen, want dan is het een verloren kans.

Mijn eileiders zitten namelijk aan de binnenkant en erom heen verkleeft en potdicht, waar met een operatie niets aan te doen is (nihil), en zitten ook nog een hoger vastgegroeit aan buikwand en stukje darmen.

Als alles meezit, dan krijg ik in het weekend de punctie, of ze moeten zo een groeispurt (waren gisteren 12, 14, 16.5 en 17 mm groot) dat de punctie al vrijdag is.

Dan zou de terugplaatsing ongeveer zondag zijn, vermoed ik.

Maarre................heb jij dat ook alsof je vaker naar de wc moet, heb geen blaasontsteking.

Ik meld me vanavond of anders morgen weer nadat ik terug ben van het ziekenhuis.

Spannend allemaal, maar dat heeft iedereen wel, die zo'n behandleing ondergaat.

Groetjes Myra38
(mama van Arvid van bijna 7 jaar, en bezig met de 1ste IVF)

Hoi Myra

Hoe was het vandaag? Goede echo gehad en zijn de eitjes goed gegroeit?
Ik moest inderdaad ook vaker naar de wc, vooral 's nachts.
Ik mag morgen ook voor een echo, mijn eigen lichaam is langzaam vanzelf weer aan de gang gegaan en ik had maandag een ei van 9 mm (5 weken na de curretage). Ik hoop dat het doorgegroeit is, want dan kunnen we de eskimootjes laten ontdooien (de bevruchte eicellen die na de punctie, 1ste ivf,  zo goed waren dat ze de vriezer in mochten)
Gisteren even stress in de tent hier, mijn kat werd ernstig ziek en moest met spoed naar de dierenarts, hij kreeg hoge koorst (bij een mens zou hij ruim 41 graden koorts hebben)
Vandaag alles rustig. Ben een tikkie zenuwachtig voor morgen.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan