Dag, dag reiswieg...

We zitten er al weken tegen aan te hikken, maar vandaag hebben we toch definitief afscheid genomen van de reiswieg.. Christian past er echt niet meer in!
Onze kleine beer is gewoon te groot... Hij lag al regelmatig met de voetjes buitenboord, of met zijn nekje geknikt.

Dus hebben we voor het eerst het wandelwagen opzetstuk gebruikt, weer even iets anders. Slapen ging niet zo vlekkeloos hierin, we zijn vandaag op visite geweest en hij heeft tussen 7:30 en 15:30 geen oog dichtgedaan (nou ja, 15 minuten in het autostoeltje..) Uiteindelijk om 15:30 uitgeput in slaap gevallen in de wandelwagen. Voor een uurtje. Daarna weer wakker (normaal slaapt hij 4-5 uur overdag!) Zou dat een kwestie van wennen zijn?? Of moet ik toch maar bij langere uitstapjes een campingbedje meesjouwen. Hoe doen jullie dit???

Groetjes, Karin
Mama van Christian (22 weken en 70 cm )

Heej,
we hadden het er gisteren nog over he. Toch maar de knoop doorgehakt. Geen idee hoe je dat dan voortaan moet doen. Zou even kijken of hij er aan kan wennen.
Wij hebben bij de opa's en oma's standaard een bedje staan. Scheelt een hoop gesjouw. Groetjes Veerle

Hij zou moeten wennen denk ik hoor, iets nieuws houd hem wakker... dat moet weer vertrouwd zijn... Tenmiste dat was mijn ervaring met joshua! Hij ligt nu in de buggy eerst wilde hij echt niet in slapen, nu wel weer zoals hij er nog niet in lag... Zelf als ik ff op visite ben slaapt hij daar goed nu in...

Soms leg ik hem als ik op visite ben ook op een van de bedden neer, met kussens zodat hij niet kan rollen natuurlijk en een badcape overhem heen... Slaapt als een baby...hihii

grt suuz mv joshua 8-2-07

Zoals jullie gisteren allemaal hebben mogen aanschouwen, wil Esther echt niet slapen in de wandelwagen...  En dat hebben we haar echt wel van begin af aan aangewend, hoor! Ik weet trouwens ook niet of het wel goed is om heel regelmatig in zo'n wagen te slapen (niet in de bak, bedoel ik). Dus ik zou voor het campinbedje gaan. Want daar slaapt zelfs Esther goed in!

Hoi,
de optie van standaard een bedje bij de opa's en oma's is wel een goeie! Maar je gaat vast niet alleen bij deze lieve mensen op bezoek.
Persoonlijk zou ik voor het meeslepen van een bedje kiezen. Dan heeft je kindje altijd een veilig plekje om lekker te slapen!

groetjes,
Kiki

hallo,
ik weet niet de officiele naam van het reisbedje/box. Je kunt het op internet of in een winkel waar ze tenten, wandelschoenen, bergbeklimspullen, etc verkopen. Het is in baby en peuter variant te koop. Ik vind een campingbedje ook nog veel te groot en enorm om mee te nemen vandaar dat we deze hebben gekocht. Hij is handig op vakantie maar ook als je ergens naar toe gaat, vooral omdat je hem ook als box kunt gebruiken. Als ik erachter kom hoe hij heet zal ik het hier nog even op schrijven.
Groet knof

De travelcot. Hebben wij ook, lekker klein op te vouwen en heel licht, kan overal mee naar toe. Ook over een tijdje in de tent! Nadeel is dat je geen dekentjes of iets vast kan stoppen, ons dochtertje ligt alleen in een slaapzakje er in. Bij de peuter variant zit een passende slaapzak maar dat is voor een aby natuurlijk veel te link.
Gr Irene

Ook hier sinds een week niet meer in de kinderwagenbak. Het is toch weer een periode die je afsluit. Jammer vind ik het wel. Maar nu ik zie hoeveel plezier Rowan heeft in de wandelwagen/buggy, dat maakt ook veel goed. Ze kunnen zoveel meer zien dan in de kinderwagen. Nu kan die van mij ook helemaal plat dus slapen gaat hier ook nog goed in.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan