Dag, dag reiswieg...

hoi hoi

jayla heeft maar een maandje in de reiswieg gelegen die had ik meer
in de maxi cose en nu gewoon in de zitting van de wandelwagen

als jayla in de reiswieg lag dan sliep ze minder goed dan als ze in de maxi lag

nu licht ze in de zitting en ze kan er rustig de heledag in slapen
ze heeft er geen moeite mee
 nou moet ik wel zeggen dat ze de laaste tijd   overal wel gaat slapen
of ik nou in me bomvolle restuarant zit of gewoon rustig thuis miepie slaap wel

vaak als we op vistie gaan nee ik haar wippertje mee die kan ook helemaal plat liggen en slaap ze daar in

en bij me ouders broer en beste vriendinnetje staan een camping bedje
(hebben zelf ook ukkies dus is wel zohandig
en me broer zijn dochter scheel drie weken met jayla dus daar ligt ze gewoon in de box te slapen)

groetjes mariella

hoi

ook hier nu de bak eraf!! snik snik
we hadden hem 3 weken geleden al omgebouwd, maar vond het niks
nu paste het echt niet meer,
vond het raar en ook moeilijk, het idee dat ik nooit meer met een kinderwagen zal lopen
t gaat zo snel he!

bij ons is de reiswieg er ook al een week of 2-3 af.en ik moet zeggen dat brian best wel slaapt in de wandelwagen.als we bij 'mijn ouders zijn ligt die tussendoor even in hun bed en daar staat ook een campingbedje.en als we ergens anders heen gaan bijv.oom en tante,dan gaat die ook in hun bed met kussen langs hem en dan kan die ook slapen.
ik denk dat die er even aan moet wennen,er is ook ineens zoveel te zien als ze in de wandelwagen zitten...

groetjes kim

wij hebben de bak er ook af...ook Jordy werd te groot. Maar onze wandelwagen kun je helemaal plat leggen...We hebben ook een voetenzak erbij waarbij je de bovenkant er kanaf ritsen...de onderkant is heerlijk gevoerd, dus ligt lekker zacht. Jordy slaapt hier prima op, maar inderdaad om deze nou neer te zetten als je op visite gaat..
Ik zag laatst bij de blokker wel een soort van luchtbedje van babies en kleine kinderen. met zijkantjes ernaast zodat ze er niet afrollen en een dekentje eraan vast. misschien is dat een optie. neemt ook niet veel plaast in beslag.
gewoon lucht eruit en gaan met die banaan

groetjes Diana

Ik kan nog afwisselen, toch wel een voordeel zo'n klein meisje! Zaterdag overdag had ik de wandelwagen mee ivm plaats in de auto (met reiwieg hed het niet gepast), maar 's avonds ging ik met mijn ouders en vrienden van hun uit eten en toen had ik toch maar de reiswieg erop gezet. Overdag wilde ze nl niet slapen in de wandelwagen en om haar er dan weer een tijd in te zetten, leek me geen goed plan. De reiswieg ligt nu bij mijn ouders en de wandelwagen is mee aan boord. De volgende keer zal ze wel niet meer in de reiswieg passen, maar dan heeft ze hem toch ruim een half jaar gebruikt, Dat vind ik best netjes. Ik vind het wel echt een afsluiting van een periode, hoor. Het kleine is er nu definitief vanaf!

Hier is ie per vandaag eraf. Het werkte gewoon niet meer. Mijn intentie was om Quinn zolang als hij er in paste erin te laten liggen. Maar hij wil zelf gewoon echt niet meer. Hij draait en draait en wil kijken... Dus vandaag maar de bak voor de buggyinzet verwisseld. Ben benieuwd hoe dat zal gaan, want we zijn nog niet gaan wandelen.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan