dag ledikant, hallo groot bed.

zijn er al kids die uit het ledikant zijn en in een groot bed slapen???
Marc is hier erg mee bezig. dat pascal naar een echt bed moet zodat hij meer omwoel ruimte heeft.
Ik zelf vind dat we nog wel kunnen wachten tot pascal 2 jaar is. tenminste zolang hij fatsoenlijk in zijn ledikant blijft passen.

Wat is wijs.
En aan wat voor groot bed moeten we denken.

welterusten,
smooty

je kunt een peuterbed halen.
maar je kan ook meteen naar een 1 persoons gaan met hoge randen (zodat hij niet kan vallen)

wij hebben een peuterbed. en alicia slaapt er al paar maanden in! en bij ons heeft het geholpen want ze gaat 's avonds om 7 uur naar bed en als t kan slaapt ze tot half 10 10 uur door.

wij hebben aan beide zijden van het bed uitvalbescherming. 1 kant gaat eruit omdat ze nu zonder slaapzak slaapt kan ze eroverheen vallen/klimmen. dan is zonder beveiliging het bed toch wat lager. wel leggen we het ledikant matrasje er naast. mocht ze vallen is het zacht en zo heeft ze ook een opstapje om in haar bed te klimmen

Wij hebben een groot bed in Evy's kamer staan. We hebben het een paar keer geprobeerd maar ze stapt steeds uit bed. Misschien zijn die beschermranden wel makkelijk: niet alleen om te vallen maar ook omdat ze er dan niet snel uitkan klimmen.
Omdat het nog geen succes is slaapt ze nog steeds in haar ledikant. Wij gaan het nog eens proberen als ze 2 is.
Ik zou idd eerder een peuterbedje proberen. Zo een bed wat Evy heeft is toch wel erg groot als er zo een klein hummeltje in ligt....

marc dacht dat het een idee zou zijn om het hoofdeind en 1 zijkant tegen de muur te zetten. het bed in een hoek. dan heb je meteen 2 kanten afgeschermd waar pascal er niet uit kan. eventueel kan de kledingkast ook nog naast het bed. de zijkant van de kast hoor, niet de achterkant (hoewel mijn ouders dat dus bij mij wel hadden gedaan. ik sliep in een nis)

oke, dus zo stiekem weg maar een kijken voor een peuterbedje. zijn de afmetingen veel groter dan een ledikant??

Die zijn 150 bij 70. Wij wilden tjerk ook overleggen op een ander bed. Hebben het ledikantje eigenlijk voor koen nodig. Maar omdat hij geopereerd moet worden gaan we een ledikantje bij halen.

Terug
Bovenaan