Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad..
Ik me zus en broers lagen tot 3jaar in de ledikant tenzij we te groot waren of ruimte moesten maken.
En ethan vind het ook prettig want als we hem hier(zitten op de camping in een caravan) hem in het bed leggen met val rand slaapt hij ontzettend slecht en is het alleen maar huilen maar in zijn campingbedje slaapt hij van 7uur/half8 tot half 9 aan een stuk door
wij hebben een ledikant van de ikea, waar je een juniorbed van kan maken. (zijkant eruit halen, plankje er tegen en daarop zo beschermplank dat ze er niet uit kunnen vallen)
Noa ligt hier nu 2 weken in en het gaat hartstikke goed, ze slaapt heerlijk heel de nacht door.
ik ben benieuwd hoe het bij mijn moeder gaat morgen avond. we slapen een nachtje daar. en die heeft nog gewoon t ledikantje. als t weer zo slecht gaat zaagt ze de zijkant eruit
hier gewoon lekker ledikant en daar blijft hij voorlopig in, heb wel al een peuterbed was nog van de andere kids maar daar gaat hij voorlopig nog niet in
@anna-lovely, oh zou je echt de deur vd slaapkamer op slot kunnen doen. alleen het idee al geeft me de kriebels. maar das persoonlijk natuurlijk.
als dat nare situaties voor jorn voorkomt kan ik me indenken dat je er over denkt.
@anna-lovely, kun je geen traphekje plaatsen en op de kamers waar hij niet mag komen zo'n haakje aan de deur? dan kan hij evt rond lopen maar toch ook naar jullie toe als er iets is