dag lief meisje

Wat ontzettend vreselijk dat er zoveel mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met het verwerken en ondervind zelf veel steun in jullie verhalen.
dank je wel daarvoor.

gr Sandra

Ook ik ben helaas bevallen van een zoontje bij een zwangerschapsduur van 19 weken. We wisten al een tijdje dat het niet goed met hem ging, hij had o.a. een flinke hartafwijking en heel veel vocht bij zijn hoofdje. O, wat staat je wereld dan stil.
Gun jullie zelf de tijd, want je draagt de herinneringen voor altijd met je mee.... Het is heel belangrijk hoe je afscheid hebt kunnen nemen van je lieve kindje..... Foto's, afdrukjes, het geeft je kind niet terug, maar het is wel heeeeel waardevol,
Groet, Hannah

hallo,

ons meisje is afgelopen zaterdag om 10 voor 7 's ochtends geboren en heeft nog een uur en 3 minuten geleefd.
woensdag gaan we haar in besloten kring cremeren.
Ninthe is vandaag thuis gekomen en ligt in haar wiegje.

Liefs Randy

Lieve Randy,

Wat een mooie naam hebben jullie aan jullie dochter gegeven. Ik leef erg met jullie mee. Zelf hebben wij 4 maanden onze dochter gehad na 23 weken zwangerschap. Bij ons is de zwangerschap ook afgebroken.

Ik kan alleen maar zeggen: Huil wanneer je wilt huilen. Ik hoop dat je met je partner erover kan praten, dat is cruciaal. Kus en knuffel je dochter zo veel je wilt en geef haar alle liefde die je kwijt kunt. Dat heeft ze verdient.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Janneke

Lieve Glenda,

Ik bedacht me nog iets, waaraan je misschien iets zult hebben. Wij hebben van onze dochter Jade 4 setjes voetafdrukjes laten maken. Mijn man en ik hebben allebei een kaartje met de afdrukjes laten lamineren en dragen dat bij ons in onze portemonnee. Zo kunnen we onze dochter toch op een mooie manier bij ons dragen, want foto ´s zijn dan toch wat lastiger en confronterender.

De voetafdrukjes sterken mij erg en ik kijk er vaak naar.

Janneke

Bedankt voor het bericht,
Gelukkig kunnen mijn vriend en ik heel goed praten met elkaar hebben we veel steun aan elkaar en hebben vanaf het eerste moment dat we de echo hebben gehad dat we op 1 lijn zitten en overal dezelfde gedachte over  hebben.

We hebben een kaartje met voet en hand-afdrukjes, die staat ingelijst naast het ingelijste rouwkaartje bij ons in de kamer, ook hebben we al bijna 40 foto's genomen.

Morgen is de grote dag, de crematie, een mooie manier om goed afscheid van haar te kunnen nemen, Ninthe haar as komt in een urntje bij ons in huis en mijn vriend en ik krijgen allebei een gouden-urntje aan een ketting zodat we haar altijd bij ons dragen waar we ook naartoe gaan.

Liefs Randy

p.s ook ik heb heel veel steun aan alle lieve berichtjes bedankt daarvoor allemaal en een hele dikke

Morgen ben ik 20 weken zwnager, en eigenlijk zou ik hier helemaal niet moeten zijn. Al die tijd is het goed gegaan, en nu ineens komen zoveel angsten boven.

Vorig jaar april ben ik bevallen na een zwangerschap van 18 weken. Ondertussen ben ik afgelopen april bevallen van een lief jongetjem, die intussen alweer 7,5 maanden is. Volgend jaar april mijn derde bevalling binnen 2 jaar.

Meiden heel vel sterkte met verwerken en ik huil met jullie mee.

Miep

Terug
Bovenaan