dagboek voor bri

Hai Bri,

Zit de stekker weer in de computer? Ik hoop dat de verhuizing is meegevallen....en dat je nu zit te genieten van je nieuwe stekkie, ik vind dat als je verhuisd bent en je zit dan zo'n eerste avond in je nieuwe huis dat je dan zo'n Centerparks gevoel hebt...dus het is gezellig en je woont er maar het is net of je op bezoek bent! Hi,hi..gelukkig gaat dat gevoel snel weg en komt er dan een Thuis gevoel!

Maar nu ander nieuws...ik ben zwanger!! 4wk en 2 dagn (hi,hi, tis nog niet eens een rijstekorrel) ben heeel blij, na 16 maanden zonder anti conceptie nu met een maand clomid is het al raak! Ik las dat je misschien ook aan de clomid gaat dan hoop ik dat het net zo goed werkt en zo'n mooi en snel resultaat heeft als bij mij het is je gegunt!

Groetjes Bloempje73

HAHAHAHAHA grappig een dagboek voor mij, voel me zwaar vereerd!!!!

We hebben nog geen internet maar zit nu ff bij mijn zus.
Meteen als een verslaafde achter de pc gerend!! hihihi

@Leetje, jij hebt echt al vaak hier geschreven ..hahahaha
Dag 13 alweer joh!! gaat wel hard hoor!! dat worden drukke avonden!!!
hopelijk is het dan raak!!! en dan bij mij ook ff !! GEZELLIG!!!
pffff ik weet niet meer wat je allemaal hebt geschreven (was ook zoveel!!) dus grote kans dat ik wat vergeet.

@tobi, hey hoi....al lekker misselijk??? hoe gaat het verder??
Voel je je erg zwanger??
Wanneer heb je de 1e echo??
ben benieuwd hoor!!

@Alma, hoi hoi, hoe gaat het met jou? Ben je al aan het aftellen voor de 19e??
Strax eerst lekker op vakantie heh!!
Zal je zien dat je zwanger bent als je naar de gyn moet..hahahaha
Ik vrees trouwens dat we 4 januari nog niet kunnen internetten,maar ik hou je wel op de hoogte!!

@bloempje73, GEFELICITEERD!!! wat ontzettend leuk voor je!!
en zolang op moeten wachten!!
ik ben inderdaad ook net met clomid begonnen en hoop dat het ook meteen raak is!!
om mij heen zijn al heel veel mensen na 1 kuurtje zwanger geworden dus ik hoop dat het bij ons ook gaat lukken!!

jaja ik ben dus op de dag van de verhuizing ongesteld geworden!! joepie!!!
zit nu dus op dag 4 en ben gister met clomid begonnen en moet strax weer naar de gyn voor een echo.
ik hoop zo dat de clomid zijn werk doet.

We zitten trouwens nog wel tussen de dozen!!
we hebben het nog mega druk!!
moet nog een hoop gebeuren!!
Jen vond het wel leuk maar op een gegeven moment zei ze dat ze naar huis wou!
Maar haar kamer vindt ze errug mooi!!

nou ik heb eigenlijk niks meer te melden....
spreek jullie snel weer!!
veel liefs Bri

heeeeey meid

allereerst de beste wensen voor 2006!!!!!!

hahaha dus even stiekem meegelezen...

hahahah nou wel erg fijn dat je ongi bent geworden en nu go with the flow!!!!!!!!!!1

tussen de dozen liggen fozen hahahaha

met mij alles oke 17 januari mag ik naar de gyn voor de eerste echo brrrrrr .. eng hoor

ben nog niet misselijk enzo... wel moe en gevoelige borsten en reageer nogal fel.....

voor de rest alles oke.......

ach gossie jen die naar huis wilt,,, zal wel wennen zijn.... maar dat gaat vrij snel hoor dat ze eraan gewend is.......

nou ik wach op je bij de chat..

heel veel liefs tobi

haaaa die bri!

kon je het niet laten om even stiekum te kijken?hihi
die arme jen dat ze vroeg wanneer jullie weer naar huis gaan haha ze went vast snel!
en wat goed dat je toch ongi werd!op vrijdag dus!precies opt tijd!
vind je het ook een raar idee dat je nu weer gewoon in de race zit?wel spannend hoor!
tja ons goede voornemen moeten we wel waarmaken natuurlijk!
alma doet ook mee voor september, dus als je liever niet met haar op een forum zit moet je nog even wachten hihi grapje hoor alma, kan je wel tegen toch?

ik heb verder niet veel bijzonders te melden alleen dat ik gevoelige borsten krijg en nu dus op dag 13 zit en mijn mannetje maar even moet optrommelen denk ik

nou meid laat snel weer wat van je horen!!!!gezellig!!!!

liefs leetje 1981

heee bri,

daar ben ik weer om je te vervelen haha

hoe is het meid?waarschijnlijk ben je er morgen nog niet en je had het ons zo beloofd boehoe haha grapje

met mij gaat het wel oke, zit op dag 14, tja dat heb je ondertussen wel door aangezien ik je elke dag verveel met verhalen haha en ik dacht gister mijn eisprong te hebben gevoeld, maar nee mijn temp is niet gestegen en ik heb nog wel mijn mannetje gedwongen tot sex haha nee hoor zou ik nooooooit doen
mijn temp was eerst aldoor 36, 4 daarna 2 dagen 36,2 en nu 2 dagen 36,1 dus nou zou het natuurlijk mooi zijn als die morgen 36, 6/36,7 zou zijn!je hebt me ooit geleerd dat de temp ook 2 dagen na de eisprong kan stijgen dus morgen maar afwachten
ach meestal heb ik mijn eitje op dag 19 dus ik moet gewoon even relaxen en niet zo er op letten!

ik heb ook nog een vervelende mededeling want ik las net dat jeannette een miskraam heeft gehad, ik schrijf dit maar even voor je op om vervelende situaties te voorkomen, daarvoor was tenslotte dit "dagboek"bedoeld
echt heel erg kloten voor haar!

nou meissie tot snel

liefs leetje 1981

hoi hoi

mied inderdaad erg he van jeanette...
jeetje heb haar net nog even op de chat gesproken brrrr... wat een oneerlijkheid weer.. ik had het haar zo gegund.......

en hoe is het nu
binnenkort weer echo toch?
merk je al iets van de clomid en na hoeveel dagen was je nu ongi geworden....

ik hoop dat het nu allemaal snel aanslaat en jen gauw er een zusje of broertje bij krijgt.........

vandaag druk geweest gewinkeld de tuin helemaal gedan alle rommel eruit gehaald
op zolder alle dozen opnieuw gereorganiseerd....(huh raar woord)
dus druk druk druk

had savonds weer buikkrampen     en na het eten behoorlijk moe.. maar nu gaat het wel weer......

afleiding van de chat gehad.... hahahaha

nou meid ik hoop je weer snel te spreken

liefs tobi

haai,

het is nu woensdag 4 januari alweer, wat gaat de tijd toch snel!!!
het zal nu vast niet lang meer duren voor je er weer bent, maar ik zal je nog een keer vervelen met mijn eisprong waar ik op wacht haha
ik zit nu op dag 15 en ik denk al vanaf dag 10 ofzo dat die er wel eens zou kunnen komen....belachelijk want normaal heb ik hem op dag 19 ongeveer...haha
ik weet nu ondertussen dat de buikpijn van toen mijn darmen waren ik ben namelijk een beetje eeeuh verstopt van binnen...erug lastig maar goed
en vandaag heb ik ineens cervixslijm, dusse misschien dat die er dan nu aankomt?we blijven ons best doen in ieder geval!!!

ben erg benieuwd hoe het met je gaat!!

liefs leetje 1981

hallo allemaal!

Ik dacht, ik zal het berichtje ook nog even bovenaan zetten voordat ik van dit forum verdwijn. Verslaafd is echt het goede woord voor dit forum.... verschrikkelijk. Als ik thuis kom moet de pc gelijk aan. Na alles te hebben gelezen en hier en daar een reactie te plaatsen MOET ik hem van mezelf weer uitzetten maar na een uurtje of zo begint het weer te kriebelen en ga ik stiekum toch weer even kijken of er nog leuke berichten zijn.

Nu zie ik dus voor het eerst dit dagboek, leuk idee!!

Bri, ik hoop dat je een beetje uit de verhuisrommel bent en dat je snel online komt om je dagboek te lezen. Wat een lieve vriendinnen heb je hier gemaakt.

Succes met je clomid-kuur, hopelijk slaat ie snel aan en kun je ons verblijden met een postief bericht.

Liefs Bientje

Terug
Bovenaan