dagboek voor bri

Hè meid!!

Hier ik ook nog ff!!

Ja ook ik kom je nog ff lastig vallen!!
Ik ga nu toch zo al beginnen met koffers pakken en dan heb ik je nog niet eens meer gesproken!!

Maar goed, ik wilde je iig even vertellen dat ik nu een buitenlands kindje ga krijgen..........

Als ik dus nu eindelijk eens een keer.......bla bla bla!!
je kent het wel!!!

Ja dan wordt het gewoon een oosterijkertje!!!
Met gratis skiles!!!

En..... hij of zij kan dan tenmisnte ook tegen de kou!! moet ie dan toch onderhand wel gewend zijn!!!!

Nou ja weet verder ook niks stoms meer te typen!!
Maar ik wil je eigenlijk enorm veel leeswerk geven en dan nog voor dat ik wegga!!!!

Leesze en misschien  zet ik er morgen ook nog wat neer!!!

liefs Alma

Halloooooooo!

Geen nieuws te vertellen maar wilde weer even het berichtje bovenaan de pagina hebben voor het geval je stekker er weer in gaat vanavond!

Groetjes
Bientje

haaai meissie!

nog steeds niet on line???dat is toch wat!
hoe kan je mannetje je dat aan doen?

met mij gaat het goed, ben beetje boel moe van het werken....na een week vrij is dat vroege opstaan wel erug moeilijk hoor....
maar morgen lekker vrij!en uitslapen!

mijn temp is een beetje vaag, hij was dus aldoor 36,4 toen 2 dagen 36,2 toen 2 dagen 36,1  toen 1 dag 36,0 en vandaag 36,2 dus ten opzichte van gister wel iets gestegen maar ik hoop toch echt dat die morgen 36, 6 is!want dan is het pas een verhoging lijkt mij of moet ik kijken naar die lage temperaturen...?ik weet het niet...we wachten vrolijk af!

morgenavond ben ik niet thuis ik slaap ergens anders, tja heb zo mijn scharrels he haha nee hoor we gaan met vrier vriendinnen nog sinterkerst vieren, beter laat dan nooit en ik blijf daar slapen dus als je dan net weer terug bent...snik snik dan spreek ik je nog niet boehoe haha

nou meissie ik heb niet zoveel bijzonders meer te vertellen

liefs leetje 1981

haai meissie,

het is vandaag al weer vrijdag 6 januari, de tijd vliegt!
ik ga zo met vriendinnen sinterkerst vieren dus moest nog even dit berichtje bovenaan zetten, want ik ben er pas morgenavond weer!

niet echt veel nieuws te melden, temp was weer 36,2 dus afwachten maar!
ik zit nu op dag 18 dus hoop eigenlijk wel dat mijn eitje snel komt....begin me heeeel stiekum een beetje zorgen te maken, maar aan de andere kant heb ik een cyclus van rond de 33 dagen dus dan zou die rond dag 18/19 moeten komen
ik heb de thermometer al in de tas haha

nou meissie tot snel

liefs leetje 1981

hee meid

nou ik ga zo weer naar mijn werk toe, heb een slaapdienst pffff en moet en receptie runnen straks .........pfff heb er niet echt zin in...

ik slaap liever thuis, want de nachten vind ik het naarst, ben vaak wakker en dan lig je het liefst naast je mannetje....

maar goed ....

morgen tot 10.30 werken en dan zondag weer van 13.00-22.00 (is iemand ziek)

met mij gaat het best wel goed, merk wel dat ik eerder moe ben en het eerder koud heb (is dat ook kwaaltje??? hahahaha)

nou meid ik ga zo

tot gauw

liesf tobi

Hoi bri

Hier ikke (yvonne alias tess1983) met slecht nieuws, na 8 weken ben ik niet meer zwanger en dus terug bij dit forum.

Nou ja lang verhaal komt nog wel een keer

Yvonne

haaaaaaaaai,

daar ben ik weer, trouw elke dag even een stukje haha
misschien interesseert het je allemaal geen bal hihi maar ik lul maar weer even een eind weg het is vandaag zaterdag 6 januari en ik heb gister dus sinterkerst gevierd met vriendinnen van me
was erg gezellig!
we deden het spel met de dobbelstenen en ik heb de domste kado's gekregen maar dat was juist wel humor...2 felgekleurde oerlelijke slippers....een eeltkrabber...enz. enz. maar het was erg lachen!
ben wel erg moe nu want heb niet veel geslapen en moest nog 2,5 uur terug rijden, dus nu lekker met een pot thee idols aan het kijken!

jullie zullen ondertussen al meer gewend zijn aan jullie huis en hopenlijk jen ook!
je mannetje vind het vast veel gezelliger als je niet aldoor achter de computer   zit en stelt het internet nog even uit hihi

ik heb me niet echt goed kunnen temperaturen vanochtend, had hem wel mee, mijn vriendinnen vonden het hilarisch en hebben er erg om gelachen hihi
maar ik was vanacht elk uur wakker en sliep pas om 5 uur en had wat wijntjes op...dus mijn 36,3 van vanochtend was denk ik niet echt betrouwbaar...dus misschien is mijn eitje al geweest maar weet ik dat nog niet...duim duim haha

nou meissie genoeg onzin gelult kom maar snel weer live hier dat kletst wat beter!

liefs leetje 1981

JOEPIE!

vanochtend was mijn temp 36,7!
ik heb hem dus gister of vrijdag gehad!!!
ik vroeg me net even af na hoeveel dagen clomid je eigenlijk een eisprong krijgt ongeveer...waarschijnlijk haal jij september dan net niet namelijk....maar wel begin oktober en dan gaan we gewoon gezellig samen en ook met tobi op 1 forum zitten hihi
want ik reken nu de dag van de eisprong + 38 weken volgens mij zit je dan goed en dan zou ik als ik zwanger raak (dat is natuurlijk wel belangrijk hihi)op 29 of 30 september uitgerekend zijn denk ik...

nou meissie ben erg benieuwd hoe het met je gaat en of je al een echo hebt gehad enzo

doei doei

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan