dagboek voor bri

heeeeeeeeeeeey

gisteren niet meer kunnen schrijven moest onverwacht naar mijn werk toe om 19.00 uur terwijl ik die dag ervoor al had gewerkt en was blijven slapen tot gistermorgen en daarna gewerkt tot 10.30.. dus 8 uur later was ik weer op mijn werk.........pffff iemand ziek geworden....
dus twee nachten achter elkaar geslapen op mijn werk

bij mij nog steeds alles okiedokie

nog niet echt andere verschijnslen
zou best elke dag 5 minuten misselijk willen zijn, puur voor de zekerheid.. hahahaha

en jij al meer gewend, je woont er nu al een weekje en we missen je nu ook al een weekje.. weehhhhhhhhhhhhh

nou meid ik ga weer stoppen weet niets meer te kletsen , de groetjes van to...

ik ga zo douchen en slapen......

liefs tobi

haaaaai,

het is maandag 9 januari en je bent al 5 dagen overtijd haha aangezien je dacht 4 januari hier weer te komen.....
heb wel erg veel zin om even met je bij te kletsen moet ik zeggen....boehoe!

met mij gaat het wel oke alleen had ik vandaag weer een lage temp...36,2 nou heb ik dat wel vaker gehad maar dan meestal na 2 dagen hoge temp.
vandaag ook erg zeurend gevoel in onderbuik en had nog 1 ovulatietest liggen dus die heb ik gedaan en wat denk je....2   even dikke strepen...dus maar weer even ons best gedaan  en nu maar hopen dat het niet zo is dat ik geen eisprong krijg en net als jij aan de clomid moet...ben er toch wel een beetje bang voor moet ik eerlijk zeggen...volgens mij schrijf ik elke dag hier over mijn eisprong hihi ik hoop dat het je intereseert...

nou meid hopenlijk tot snel

doei doei liefs leetje 1981

hee bri

weeeh nog steeds niet hier.. begin je echt te missen hoor...

met mij alles zijn gangetje.. niet echt veel nieuws te vertellen
vandaag lang in bed gelegen , was erg moe ws daardat ik afgelopen weekend twee nachten achter alkaar moest werken..

nu moet ik morgen weer een slaapdienst werken .. geen zin in.. die diensten duren zo lang en ik slaap altijd zo slecht op mijn werk...

nog 8 nachtjes en dan mag ik voor de eerste echo komen
brr vind het doodeng.......denk er nog maar niet te veel aan..

en jij al wat nieuws te vertellen ...........

ben echt benieuwd naar je verhaal

wat sneu he voor tess83.. jakkie.....

meid ik ga je weer even verlaten

liefs tobi

dinsdag 10 januari

lief dagboek,

het is nu al bijna 2 weken geleden dat we bri hebben gesproken...veeeeel te lang!
maar ik ben vandaag een beetje boel moe, allemaal huilende kinderen op het werk....allemaal eenkennig pffff leuk he kinderen?hihi
dit berichtje stond helemaal onderaan de blz. dus even snel een berichtje typen maar eigenlijk niks zinnigs te melden...dusse doei doei

liefs leetje 1981

Hoi bri,

Meid nog druk met uitpakken.
Ik ben  even een poosje weggeweest, je hebt het al reeds kunnen lezen over mijn miskraam.

Moest alles even op een rijtje zetten maar het gaat weer aardig.
Zit nog steeds midden in de verbouwing dus niet echt de tijd gehad om het rustig door te laten dringen allemaal.
Zit tussen het tikken door nog op mijn knieen om de plinten te leggen hahahaha...

Vandaag is de aannemer eindelijk begonnen met mijn voorpui en hopelijk zit deze er na 4 dagen in.
Eindelijk vandaag de radiatoren opgehangen, aansluiten doen ze morgen.
Verder nog druk met van alles en nog wat.
Zal eerdaags even foto's maken en deze plaatsen op de site...

Jij dan ook hé... leuk..!!

Nou ik ga nog even naar de chat...

Tot snel
Liefs
Jeannette34 inmiddels 35

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

BRI IS IN DA HOUSE!!!!!!!!!

We hebben weer internet!!!!!!!
En nee het was niet manlief die ervoor heeft gezorgd!!
Hij heeft totaal geen verstand ervan dus heb ik de prof het ff geregeld!! hihihi

sjonge wat een verhalen zijn er geschreven zeg!!

LEETJE.....jij hebt echt mega je best gedaan zeg!!
jij bent lief!!  enne wat ik ff wou weten.....HEB JE JE EI NOU AL GEHAD???????
hahaha!!

pfff er is echt een hoop geschreven zeg!! te veel om op te reageren!

hoop jullie snel te spreken op de chat!!
zit er nu ook op en verwachte jullie allemaal te zien maar helaas

hmmm manlief roept net "ga je nu de hele avond achter de pc zitten???" tis weer als vanouds...hahahaha

oke verder.....zijn we al aardig gesetteld hier in huis en is errug mooi geworden!!
zal binnenkort ff foto's maken en plaatsen.

Jen is vandaag voor het eerst naar school geweest....was wel ff wennen hoor....voor mij!!
Zij vond het errug leuk daarentegen!!

Ik ben maandag bij de gyn geweest op dag 11 en helaas was er nog niks aan het groeien.....moest me inhouden om niet te gaan janken....die gyn vond ik ook niet zo leuk...
moet donderdag weer terug komen.
Zag vandaag wel ineens dat ik afscheiding had en wat kramp dus misschien gaat er toch wat groeien!!
Ik hoop het zo......anders ga ik echt in huilen uitbarsten donderdag...
Gelukkig heb ik dan ook een andere gyn....dus ik ben benieuwd.

nou ik weet nu ff niks meer te schrijven.....maarja ik kan nu weer als een verslaafde 24/7 online zijn.....

nou tot gauw allemaal!!

liefs Bri

owja vergeet Jeannette en Tess helemaal!!
ik vind het echt heel erg voor jullie en hoop dat jullie snel weer het geluk in jullie hebben groeien.
ik hoop het echt!!

sterkte ermee,

liefs Bri

Terug
Bovenaan