Dagboek......

A

Anoniem

Guest
Houden jullie een dagboek bij van jullie kleine? En hoe belangrijk vinden jullie dat voor later?

Groetjes,
Sharon (moeder van Aaron 7 maanden)

Al tijdens de zwangerschap schreven we voor de baby en nu doe ik het een keer in de 14 dagen. Ik kom er niet altijd aan toe om te gaan zitten schrijven. Ik ben soms blij als meneer op bed ligt zodat ik zelf ook even kan gaan slapen of het huishouden doen.
Tevens houdt het kdv ook een boekje bij

Ik houd een dagboek bij op de website van Suze: Suze's website
Dit is vooral handig voor familie en vrienden die ver weg wonen. Alles wat op die site staat laat ik een keer op cd-rom zetten. Dat lijkt me leuk voor later.

groetjes,
Karin

tijdens de zwangerschap hield ik ook een dagboek bij.
en nu heb ik op zijn site een dagboek  waarin ik regelmatig zijn belevenissen vanuit eigen perspectief probeer op te schrijven.
en ik heb een schriftje waar pappa en mamma vanalles over hem opschrijven.
ik vind het inderdaad erg leuk dat hij later kan lezen wat hij als baby allemaal heeft meegemaakt. ook laat ik vrienden en familie in het boekje schrijven

Ik heb een boek voor de eerste 5 jaar. In t begin was ik echt fanatiek maar nu ben ik idd blij als ik zelf wat tijd voor mezelf over hou..
Gr Carla

ik heb ook een zwangerschapsdagboek,waar ik mn kwaaltjes en ontwikkelingen in bij hield,maar ook van dag tot dag waar mn man was.die reed toen nog internationaal op de vrachtwagen.ik ging toen ik zwanger was ook nog weleens mee en dat heb ik ook allemaal vastgelegd voor later.
verder hebben we voor boas het boek van ikke,van de rabobank,waar je alles in kwijt kan.ik heb het extra aangevuld met informatie over zn sprongetjes,eerste keer rollen e.d.ik heb zelf ook een ikke-boek van vroeger,maar mn moeder is na een maand of 4 gestopt met schrijven.dat vind ik best jammer.dus ik ben vastbesloten vol te houden.en natuurlijk alles op film.elke fase even een stukje filmen en natuurlijk ook vakanties en uitstapjes.
het lijkt me erg leuk om dat over een jaar of 10/20 weer terug te zien en lezen.
groetjes karin

Mijn moeder heeft tot mijn 12e dagboekjes voor mij geschreven. Elke zondag zat zij aan de eettafel te schrijven. ik heb nu stapels dagboekjes. Echt geweldig........
Ik ben sinds de zwangerschap ook begonnen voor mijn zoon. ik schrijf trouw elke week. Ik hoop het ook een aantal jaren vol te houden.......

Anne

wauw anne tot 12 jaar!
echt fantastisch lijkt me dat
vind het erg jammer dat ik dat zelf niet heb
daarom doen we nu ons best voor de kleine
je zult inderdaad wel veel te lezen hebben!

Terug
Bovenaan