Dagboek......

Wat nu helemaal super is is dat ik kan vergelijken...............maar mijn mannetje ligt   ver voor op mij.............ik rolde pas met 8 maanden, en hij met ruim 3 maanden.

Mijn moeder is erg gediciplineerd met dat soort dingen  en  ik ben er ook errug blij mee. Voor mijn zusje heeft ze hetzelfde gedaan. Toen we 12 waren kregen we een dagboekje ( met slotje), zodat we het vanaf dan zelf konden doen..............maar daar is niet zoveel van terecht gekomen.

Anne

Ik ben al VOOR mijn zwangerschap begonnen!...
Ha, ha. Klinkt raar misschien, maar ik ben zwanger via ICSI. Tijdens dat hele traject heb ik al een dagboek bijgehouden en ben daar tijdens mijn zwangerschap en nu nog, gewoon mee verder gegaan. Voor later heel waardevol denk ik (Al hechten meiden er denk ik iets meer waarde aan dan jongens... Of zou dat niet zo zijn...?)

Lien, mama van Jarno (bijna 6 maanden)

Dat dacht ik ook toen ik met het dagboekje begon. Wat als het een jongetje is............vindt hij een dagboekje wel leuk. Ik vind het geweldig, maar of jongens dat ook vinden???? Maar ik dacht beter  wel dagboekjes schrijven en hij kijkt er niet naar om, dan geen dagboekjes en het had hem wel heel leuk geleken..........
Misschien vindt hij er later niks aan. Heb ik zelf een hoop leuke herinneringen op geschreven en misschien dat een eventuele vriendin het tijdens haar zwangerschap wel wil lezen

Anne

Grappig, want ik heb een schoonzusje die van zichelf maar 1 foto heeft! En ze kijkt nu met regelmaat het fotoalbum (en alles wat daarbij is opgeschreven) van haar man door (mijn zwager) Ze vindt het heel bijzonder dat er over hem zoveel is opgeschreven!
Dus inderdaad, dan doen we het voor onze toekomstige schoondochter!! Ha, ha, ha!

Lien

hey

ik denk dat jongens het ook leuk zullen vinden misschien niet als ze 16 zijn want zijn misschien te stoer ervoor maar als ze echt volwassen zijn.

ik laat jullie over 18 jaar weten wat mijn zoontje ervan vond!

Ik heb een heel leuk plakboek gekocht, waarin je van alles in kwijt kunt: wie zijn je papa en mama, opa/oma, waar woon je, verdere familie. etc. etc. Dan komt de geboorte waar je dan alles bij kan zetten en foto's kunt plakken. Krantenknipsels van wat er op de dag van de geboorte in de wereld, in Nederland in je geboorteplaats plaatsvond. Wanneer voor het eerst in bad met een foto en ga zo maar door. Tot de kleine een jaar is. In het boek staan allerlei onderwerpen en er zijn bladzijden waar plaats is voor foto's (en natuurlijk de echo's). Het is echt onwijs leuk geworden en ik ben er nog wekelijks mee bezig. Ik kijk soms ook al het boek in samen met Brittje. Leuk hoor. Soort van voorlezen doe ik dan. hihi
Leuk voor later toch?
Groetjes,
Marie-José

hallo

ik hou ook een dagboek bij voor stef.

en ook heeft stef een eigen site waar ik (probeer) elke week wat op te schrijven maar ja dat wil soms niet altijd lukken hihi  

ik vind het gewoon leuk om hem later te kunnen vertellen van wat ie allemaal deed op welke leeftijd enzo , en misschien vind ie het straks zelf ook wel leuk (hoop ik  )

groetjes Chantal

oh ja ik was nog vergeten te zeggen dat stef alweer bijna 6 maanden oud is!
wat gaat dat toch snel hé hihi

groetjes Chantal

Terug
Bovenaan