<p>1 week geleden is onze zoon geboren en ik loop nu al tegen wat dingen aan.</p><p>ik heb een hele lieve partner die mij met alles helpt. Toch als hij bijvoorbeeld even weg is, een boodschap doen, naar de kapper etc. Weet ik niet hoe ik mijn “normale ding” kan doen. Ik had hem laatst bijvoorbeeld in mijn armen na het voeden om hem in slaap te krijgen en kreeg ineens erge buikkramp waardoor ik moest rennen naar de wc. Ik kon mijj partner roepen om hem snel over te nemen zodat ik even naar het toilet kon.</p><p>hoe doe je dat als je partner er niet is? Waar leggen jullie je baby als je even wat moet doen? En hoe ga je er dan mee om als hij dus niet rustjg in zijn bedje of de box ligt en dan gaat huilen terwijl jij écht even wat moet doen?</p><p>ook klaarmaken voor de dag, dus douchen, aankleden, opmaken en dergelijken? Wat als je alleen bent, waar ligt je baby dan en wat als hij/zij gaat huilen?</p><p>ook is onze kraamverzorgster sinds vandaag weg en ik vraag me af in hoe verre ik nu dingen zelf kan uitproberen om mijn baby beter te leren kennen?</p><p>ik bedoel dan, is het “goed” als ik hem nu bijvoorbeeld een uurtje later zou willen wekken (dus bijv Ipv na 3 uur, na 4 uur weer te gaan voeden)voor zijn voeding, omdat ik van mening ben dat hij best moe zal zijn van het huilen en pijn hebben van daarnet door darmkrampjes.. mits hij natuurlijk zelf komt binnen dat uur.</p><p> </p><p>ik vraag me af of ik dat “zomaar” mag doen en daarmee mijn kind niet tekort doe.. ik ben denk ik erg onzeker om zelf te beslissen wat goed is voor mijn kind..</p>