Dagen aftellen...

Jaaa hier nog iemand die de dagen aftelt!
Vanwege lange laatste cyclus (32 dgn) heb ik mijn NOD nu ook na 32 dagen gezet en dat is over 6 dagen! De cyclussen ervoor was het 29 dagen en dat zou as maandag al zijn ...Dus vanaf maandag tot donderdag zal ik heel vaak naar het toilet gaan om te checken!!!
Voel me ook nog niet anders. Wat ik wel voel is een heel sterk verlangen naar een tweede kindje dus ik hoop echt heel erg dat het nu raak is. We hebben het naar mijn idee vaak genoeg gedaan (ma, woe, do en vrij en had op donderdag een positieve ovutest en vrijdag niet meer) maar anders gaan we de volgende ronde nog meer klussen!!!

Succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte!!!!

Hai,

Wij ook.. nu al in ronde 7 en wachten blijft vreselijk,,
Zondag mijn NOD..

Succes!

Grtjs, Marjoleine

Hoi! Wij zijn ook aan het aftelllen. Ronde 1 na het stoppen met de pil. Zou in principe ma de 31e ongi moeten worden maar misschien ook niet. Geen idee hoe (on)regelmatig mijn cyclus nu is... Had vroeger wel een hele regelmatige maar nu? We zien wel...Afgelopen week 3 dagen hele lage buikpijn gehad en 2x wat bruin bloed verloren maar gelukkig was dat niet veel. We zijn heel nieuwsgierig of het meteen raak is. Voel me wel af en toe "anders dan anders" maar misschien komt dat wel omdat we het zo graag willen.Ga over 10 dagen testen als ik nog niet ongi ben dan.

Geweldig om te horen dat iedereen natuurlijk bezig is met aftellen,,nog 8 dagen...

Ik hou helaas op met tellen...ben gisteren ongesteld geworden...jullie succes enne wel laten weten he!!!!

O, dat is jammer, ik duim voor iedereen die druk bezig is dat het maar mag lukken!!!

hallo allemaal, Hebben jullie al nieuws. Ik wel ik ben zwanger heb vanmiddag getest en er was een streepje. Ben aan de ene kant er blij maar merk ook dat de onzekerheid gelijk weer naar boven komt nav de miskraam. Succes met aftellen en klussen.

Terug
Bovenaan