<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben even benieuwd naar jullie mening/inzicht. wellicht ook als je al een baby hebt of wat je zelf zou doen in deze situatie. Ik word namelijk de hele tijd heen en weer geslingerd qua gedachtes.</p><p>De broer van mijn man trouwt 6 dagen voor mijn uitgerekende datum en wij zijn natuurlijk de hele dag uitgenodigd. Nu wil ik natuurlijk heel graag gaan maar vraag me af of dit slim is. natuurlijk weet ik nu nog niet hoe ik me zal voelen dus dat is lastig. De bruiloft is ongeveer 45 minuten bij ons vandaan en een klein uurtje bij ons vaste ziekenhuis vandaan. Ik vraag me af hoe realistisch het is om een hele dag mee te gaan (vanaf kwart voor 2 thuis weg tot geen idee hoelaat) als je al in de 39ste week zit.</p><p>Daarnaast vraag ik me af wat als het op de bruiloft begint, ik krijg nu al zenuwen als ik er aan denk in die regio naar het ziekenhuis te moeten, wil gewoon graag bij mezelf in de buurt in een ziekenhuis dat ik ken bevallen. Ook denk ik dan wat als ik al bevallen ben? Binnen hoeveel dagen is het realistisch dat ik er dan toch bij kan zijn....kan me voorstellen dat als ik net 2 dagen bevallen ben dat ik dan wel wat anders aan mijn hoofd heb. Ook vraag ik me af wat ik van mijn partner kan vragen/verwachten. Ik wil hem zeker niet weghouden bij de bruiloft maar als ik toevallig net bevallen ben vind ik het ook wel een fijn idee dat hij thuis is om te helpen en te leren van de kraamhulp.</p><p>Zoals je leest veel verwarring, emotie en twijfels. Ik hoor graag wat jullie zouden doen of wat jullie denken!</p>