Dagindeling baby 8 weken oud.

Oh fijn om te horen dat er nog meer van "zulke baby's" zijn ? Ik heb wel het boek 'baby in droomritme ' besteld, veel goede ervaringen van gelezen.We gaan het zien..

[quote quote=10148429]Hier ook rust en regelmaat aangehouden, nooit langer dan 1 uur beneden. Volgens mij is het wel goed om slapen en spelen een beetje gescheiden te houden. Als jij moe is weer terug in bed. Inmiddels is hij 4,5 maand en kan hij 1,5 uur wakker zijn, maar zie ik hem eerder gapen dan gaat hij naar boven. Mijn baby vindt het gewoon leuk om te kijken. Soms zet ik hem gewoon in de wipstoel voor het raam, of bij het aanrecht als ik aan het koken ben en dan bekijkt hij alles rustig. Ook de babygym en in de box met een paar speeltjes. Veel meer hebben ze nog niet nodig.[/quote]En hoe doe je het dan als de baby eerder wakker wordt voordat het weer tijd is voor de volgende voeding (ik geef flesvoeding)? Hier ligt meneer eerst nog een poosje te brabbelen en bewegen in bed, maar dat is hij na hooguit 20min wel zat en gaat dan huilen.

Terug
Bovenaan