<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb net het boek van Ria Blom doorgenomen, en wil haar methode gaan toepassen op mijn zoontje van 12 weken.</p><p>Achtergrond: Hij is drie kwart van de dag jengelig en/of onrustig, ik ben de hele dag bezig met hem proberen blij te houden, er is totaal geen regelmaat in zijn slaap patroon, hij gaat huilen als ik m in zn bedje wil doen omdat ik zie dat ie moe is, en hij is vaak erg lang wakker. Slapen doet hij alleen snachts op mij, en ik ben dan ook de helft van de tijd bezig hem rustig te houden door hem heen en weer te wiebelen. Ik ben inmiddels helemaal uitgeput, tegen het overspannen aan. Mijn relatie lijdt er ook enorm onder. Door het boek van Ria Blom te lezen begin ik te te begrijpen dat mijn zoontje ook uitgeput en oververmoeid is; vandaar zijn onrust en jengelen. Ik hoop zó dat de methode van Blom gaat werken. </p><p>Nou mijn vragen: wie van jullie herkent zich in mijn huidige situatie, en wie heeft de methode toegepast? Hoe ziet een dag er dan uit, qua wakker - slaap verhouding? Is het niet zo dat je kind dat in feite maar iets van 6 uur wakker is per 24 uur, als hij max anderhalf uur wakker per keer kan zijn? Dat lijkt mij namelijk zo weinig!</p><p>Alvast bedankt,</p><p>floor</p><p> </p><p> </p><p> </p>