Dagindeling

hee hoi,
hier niet echt een vaste indeling maar ik doe alles wat huishouding betreft als Alice wakker is! Als zij slaapt of even rustig voor de televisie zit ofzo dan doe ik ook niks! Ze helpt me eigenlijk bij de hele huishouding, dan wel op haar manier maar toch.
Ik vind juist dat als ik niks doe als zij gewoon wakker is dan moet ik iets met haar gaan doen en als ik gewoon wat klusjes doe dan vermaakt zij zich zelf wel of ze helpt me. Als ik ga niksen kan ze zich inenen niet meer vermaken.

op maandagmorgen doe ik meestal alle boodschappen voor 1 week, ik neem dan allebei de kinderen mee en dat gaat aardig goed. Verder probeer ik 2 keer per week te stofzuigen op woensdag en zaterdag en als het nodig is vaker. Was draai ik als het nodig is maar het liefst op 1 dag heel veel zodat ik er ook in 1 keer weer van af ben. Ik hang het dan alleen op en doe een andere dag alles opruimen.
Verder voor schoonmaken geen vast ritme, gewoon als het uitkomt. Hangt ook van het weer af buiten, als het mooi weer is heb ik buiten op de boerderij van allerlei klusjes waar Alice ook wel mee kan dus dan gaan die voor en als het slecht weer is dan blijven we binnen en gaan we binnen aan de poets.

Groetjes Alberdien

Hai,

De meeste huishoudelijke dingen doe ik met Jesse, Dus als hij op bed ligt is het meeste gedaan, Soms als Jesse naar de psz gaat, dan doe ik de douche. Maar verder probeer ik wat leuks voor mezelf te doen als Jesse slaapt of op de psz is.

Ik heb 1 kindje, dus ik heb nog wel tijd over, ik kan me voorstellen als je 2 of 3 hebt, dat het dan lastig is om schoon te maken of boodschappen doen.

Ik stofzuig elke dag, de was machine staat hier ook bijna elke dag aan.

Groetjes Linda

Dank jullie wel voor jullie reakties.

Als ik de reakties zo lees, moet ik eigenlijk meer tijd aan mn beiden meiden besteden dan mezelf verplicht voelen het huishouden volledig te doen. Ben soms een beetje te veeleisend.

Stofzuigen met ik zo en zo iedere dag, heb namelijk ook nog 3 honden lopen. En de was, stapels, zo veel dat ik het soms niet weg kan werken en dan ben ik blij als mn schoonouders 1 keer in de 2 weken bij mij thuis oppassen, dan werken hun de was weg.

Fantastische mensen.

Dank jullie wel in ieder geval.

Terug
Bovenaan