dagje dierentuin met sophie,linde,siebe,isis en tess (en de mama's en broers en zus)

We hebben een heerlijke dag gehad en de kinderen sliepen binnen 10 minuten in de auto. Vlak voor de Mac donalds werden ze wakker dus we hebben daar even gegeten.
Een dag om zeker nog een keer over te doen.

zootje ongeregeld

proberen om iedereen op de plek te krijgen

susan en sophie

sophie

merijn

mijn mooie meid Tess

stoere nick

sophie

nog een keer sophie

roos in actie

siebe met zijn ondeugende koppie

Linda die het maar raar vindt dat ik een foto van haar maak

Tess in actie

isis in actie

mijn lieverds

linde van wel heel dichtbij

stoere gijs

roos en nick

en nog een keer merijn

en als laatste een hele wazige (maar wel een mooie) foto van Tess

Dames er zijn nog meer foto's maar die staan op mijn hyves
dierentuin

Liefs sandra

Zo dat ziet er gezellig uit! En dan nog dat heerlijke weer erbij!
Wat wordt iedereen al groot he?

Super dat we al een paar jaar van dit gezellige forum genieten en dan af en toe van die gezellige uitstapjes maken! Ik hoop dat we het nog veel langer blijven doen!

Groetjes van Cissy

Wat was het inderdaad een heerlijk dagje in Arnhem! 5 gezelllige mama's, 4 stoere kleuters die het héél goed met elkaar kunnen vinden en 5 ondernemende peuters die alles even prachtig vonden.... Genieten én druk hahaha.

Dit is inderdaad een uniek forum, waar échte vriendschappen ontstaan zijn. Mooi is dat!

Liefs
Susan

ps. het fototoestel was inderdaad tot 100% opgeladen en stond nog keurig op de kast toen we terugkwamen..... hiervandaan dus geen foto's, maar Sandra: die van jou zijn echt héé'l erg leuk. Ben benieuwd naar de rest!

Jahaaa, wat was het gezellig! Isis heeft het er al de hele dag over...
Leuke foto's Sandra, ik had ze net ook al even op hyves bekeken. Die van mij volgen snel, maar er wordt er eentje wakker dus nu even niet... (heb er overigens niet zo veel, dankzij een lege accu halverwege de dag... ).

Maar wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes,
Myrna

Oja, mocht één van de mama's de behoefte hebben om foto's van mij hier op het forum te plaatsen... hoeft niet hoor! Over 15 kilo weer, okee??? Whahahaa!

Nou Myrna, ik weet niet wat erger is! Jij met 15 kilo teveel of ik op zijn charmantst op de foto.....

Hoe dan ook, ik vond het supergezellig en leuk!! Ik kan er wel even op teren! Hierbij mijn foto's. Helaas zat ik ook met een lege accu halverwege de dag!! Wat een ellende toch!! Gelukkig hadden we Sandra nog bij ons, die had er namelijk wél aan gedacht om haar camera in optimale staat mee te nemen!!

Zaterdag met Daan en Evi naar Scheveningen geweest!! En koud dat het was!! Brrrr......wat een ellende! Maar de paraplu bracht uitkomst en de plaid waar we in eerste instantie op zaten en de handdoek van Evi zorgden er voor dat we niet onderkoeld raakten!!

Groetjes Fonske

Ziet er gezellig uit dames! Leuk! Altijd goed hé bij kinderen, een dagje dierentuin. Nou jam Ik gebnier er zelf ook nog altijd van, hahahha! Lang leve het Ouwehands abonnement hier nog steeds!

Liefs, marieke

Jaaa, het mocht even duren maar dan heb ik er eindelijk even tijd voor en werkt hyves mee, ggrrrrrr.
Ook wij vonden het een super-leuke dag, de meiden en ik hebben genoten van de dierentuin en natuurlijk het gezelschap van alle mama's en kindjes.
Roos heeft het nog steeds over haar vriendjes, Gijs, Merijn en Nick, ze hadden het ook zo leuk met elkaar.
En Linde mijn stoere lieve meisje dat bijna  de hele dag zelf gelopen heeft, wat ben ik trots op mijn meiden.
Roos, Linde en Isis vonden het zo gezellig dat ze zelfs op de terugweg geen tijd hadden om even te slapen hahaha....
Bij deze ons foto-aandeel, het zijn er niet zoveel maar ze zijn wel leuk!!!

Roos bij de pinguïns bij de ingang van de dierentuin, ze lieten even alle kunsjes zien!

Beetje fout door de flits, maar wel leuk met Merijn en volgens mij Nick in het glas

Lieve Linde....

Chaos bij de schildpad....

Hiiii.....

Dit vind ik zo'n leuke foto, lekker door elkaar, gezellig!!!

Iets braver en met Nick

Lief, Tess en Linde in gesprek...

Lekker!!!!!

Lekker!!!! x4

Wat hebben ze het leuk gehad......

Mijn grote meid, 6 jaar en ze met 2 grote-mensentanden waar ze heel trots op is!!!

last but not least...de mama's + kids in de snikhete dessert...

Moeten we vaker doen zo'n leuk dagje!!!! volgende keer in een binnenspeeltuin, waar de kids beperkt zijn in de ruimte en de mama's relaxed kunnen kletsen.

liefs Daan Roos en Linde

Terug
Bovenaan