dagje dierentuin met sophie,linde,siebe,isis en tess (en de mama's en broers en zus)

Hey Daan,

Leuke foto's hoor!! Maar uhm....die laatste had je wat mij betreft wel achterwege mogen laten. Buiten die charmante foto van Sandra, doet deze ook zeker mee voor de categorie "Moeders mooiste!"......pffffff............. Dank je wel.....ik ben  wederom met mijn neus op de feiten gedrukt dat ook ik een kilootje of 10 teveel Fonske ben!!!! Hahahahaha.....

Liefs Fons

P.s. let niet op het tijdstip....volgens mij ben ik aan de pre-overgang bezig (slapeloze nacht na wakker worden kind, grrrrr.......)

Ja hoor, daar kom ik nog eens aan met m'n foto's... Als hekkesluiter dus:

Siebe en Isis kijken naar de pinguins

Isis onder water ;-)

Isis, Sophie en Linde kijken naar de vissen

Kijk 'ns, mama!

Merijn en Isis vinden het allemaal wel mooi!

Mooie Roos!

Isis wilde niet poseren en ging er als een speer doorheen...

Zootje ongeregeld bij de schildpad

Nee mam, ik ga écht niet poseren hoor!

Lekker terrasje pikken (vlnr Tess, Merijn, Susan, Gijs, Sophie, Roos, Isis, Linde, Daniëlle)

Lekker wat drinken (Isis en Linde)

Isis vindt de snoepies wel lekker!

Yvonne, Daniëlle, de arm van Merijn, Roos en Gijs

Poging 1 (zonder Siebe)

Poging 2 (zonder Siebe en Nick én met kaart voor 2 hoofden)

Poging 3 (Nick geeft toe maar Siebe nog niet)

Poging 4: Jaaaaa!!! Alle 9 op een rijtje.

Zoals gezegd vond ik het echt een superdag, en Isis ook (die roept nog steeds de hele dag: Oliflááááánt, olifláááánt!!!). Jammer dat ook mijn accu halverwege de dag op was, dat was weer een echte Myrna-actie... Het feit dat ik m'n portemonnee in de auto had laten liggen en halverwege de dag helemaal in paniek was omdat ik dacht dat 'ie gerold was valt trouwens ook in die categorie...

Groetjes,
Myrna

Meiden dat ziet er supergezellig uit!!! Stikjaloers ben ik natuurlijk maar ja, haqd ik maar niet op een eiland moeten wonen haha.

Leuke foto's hoor! Enne Fons, zo herkenbaar die string recht legguh. Krijg regelmatig er wat van te horen haha.
Overstappen op hipsters was een goed idee..

Liefs Renske

Wat ziet dit er gezellig uit!
Had me leuk geleken om mee te gaan, maar heb blijkbaar een topic gemist.

En wat is het cliché, maar wat worden ze GROOT!!!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ja SUPERRRRR foto's hoor ! Leek mij ook wel eens leuk om met jullie mee te gaan...Woon alleen zover weg
Ik heb dat topic ook gemist geloof ik! Maar het ziet er erg gezellig uit!

Liefs Lonneke!

Om eerlijk te zijn is er geen topic aan gewijd! Susan had wat afgesproken met Sandra. Zij vroeg of Daan en ik het ook leuk vonden om mee te gaan en Myrna had weer contact met Daan. Dus van het één kwam het ander.

Volgende keer  wellicht weer  een grote meeting organiseren??

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan