Dagje/nachtje zkh

Vandaag de afspraak in het zkh.
Afgelopen maandag heeft Wessel trouwens erg veel gespuugd waarbij een keer redelijk veel oud bloed!
De kinderarts zoekt het toch meer in de reflux en gaat er niet vanuit dat het een allergie is.
Hij stelde een 24uur meting voor en wel vandaag.. dat had ik even niet aan zien komen.. maar goed nu in het zkh dus met een heerlijk slapend kereltje naast me. Ben benieuwd naar de uitslag morgen.


slaap lekker en wordt vervolgd
 
Bleek toch te hoge pieken te hebben met t maagzuur. Heeft de Nexium verhoogd en hopen dat dti werkt.
Hij heeft daar goed geslapen en nauwelijks gehuild. Fijn voor hem maar kreeg nu het idee dat de verpleegkundigen dachten dat het allemaal wel mee viel. Vanochtend werd hij weer wat onrustiger en slecht slapen maar hebben ze nauwlijks gezien. Mochten vandaag weer naar huis aangezien hij geen klachten liet zien..
nu weer veel met hem in de weer dus.

 
Ben benieuwd of het ophogen van de Nexium wel goed werkt. Ook fijn voor hem dat hij daar wel goed heeft geslapen, maar ik begrijp wat je bedoeld hoor. Als wij met Gabriël in het ziekenhuis zijn is hij suffig van de reis en heel stil aan het rondkijken omdat het allemaal maar een rare omgeving is en heel spannend etc. Pas thuis krijgen wij de nasleep te pakken, die ze daar niet zien en dus ook volgens mij niet echt serieus nemen dat die er is, maar ja, doe je niets aan helaas :-(
Veel succes met de kleine man!

Liefs, Marieke
 
Jammer he, dat die kleintjes zich al zo aanpassen ;-)
Ben benieuwd of de verhoging van de medicijnen helpt. Is hij nu al wat rustiger?
Succes,
Francien
 
Terug
Bovenaan