Dagje uit en slaapje

Ons zoontje van 1,5 slaapt ook niet in de wagen, maar wel in de draagdoek! Dat is hij ook al wel gewend vanaf vlak na de geboorte, dat scheelt denk ik wel. Normaal slaapt hij er niet zomaar in, maar op dagjes uit biedt een doek toch net meer geborgenheid en rust dan de wagen, zodat hij toch even lekker slaapt tussendoor.
 
Heel herkenbaar hoor! En idd wat hierboven gezegd wordt, denk niet te groots en blijf lekker dichtbij huis. Vinden ze net zo leuk.
Mijn kinderen zijn ook slaapkopjes, maar wel in bed. In de auto of kinderwagen lukt het niet of nauwelijks. Dan heeft niemand het meer naar zn zin. Dus dat voorkomen we.
 
Hier ook een 'pietluttige' mama. Mijn zoontje van 12 mnd slaapt van 12 tot 14 en dan wil ik gewoon thuis zijn. Wij gaan altijd ervoor of erna weg en wil het liefst om 20u thuis zijn zodat hij in zn ritme blijft. Helaas wordt het soms als pietluttig gezien en zeggen sommige mensen dat je je kind makkelijk maakt door ze overal mee naar toe te nemen e.d. Mijn kind dus echt niet.. die heeft veel meer baat bij ritme en regelmaat. Mijn schoonzus doet het wel.. altijd jengelende kinderen die huilend en vervelend mee naar huis gaan... ik denk dat het gewoon ligt aan je kind.. Mn vriendin kan haar kind overal laten slapen en mee naar toe nemen en die blijft vrolijk en gezellig.. sommigen hebben gewoon geluk... 
 
Terug
Bovenaan