Dagmar geboren

hey meid,

gefeliciteerd! ik weet nog zo dat ik met je kletste in de eerste weken van je zwangerschap over je onzekerheid ivm met je miskraam... en nu heb je je dochter in je armen. En ptiig hè zo'n bevalling. Ik vond het zo zwaar de eerste keer. Die laatste weeën zijn bijna niet uit te houden. Maar als je kindje er dan uit is, o wat kun je dan gelukkig zijn hè? Alles achter de rug en een levende geoznde dochter in je armen. Hoe doet ze het?? Hoe ziet ze eruit? en hoe zwaar was ze bij de geboorte. Vertel!

Wat een verandering hè? De eerste dagen leef je nog helemaal op die adrenalinestoot, wat kun je dan gelukkig zijn zeg. Maar schrik niet als er ook dagen komen dat het allemaal zo heftig is en de verandering er zo in hakt. Dan moet je zo wennen. Echt... ook dat gaat weer over en als Dagmar 6 weken is zul je zien dat je het allemaal veel beter kunt overzien.
Ik hoop voor je dat je natuurlijk niet teveel kraamtranen krijgt, maar bij mij hebben ze bij de eerste rijkelijk gevloeid (zeker tot 3 maanden). Nu bij sven... veel en veel minder... het is pittig de gebroken nachten maar een tweede baby is niet nieuw meer... alleen het slaapgebrek (pff en ik ben een slaper hoor) dat is echt niet leuk!

Meid... geniet van je kraamweek en ga lekker moederen en genieten van het verwennen: de visite, de cadeaus...... en van DAGMAR NATUURLIJK! Doe het zoals jij dat wilt (niemand heeft iets te zeggen over jullie kind, ook de kraamverzorgster niet).. als je het lekker bij je wilt hebben doe je dat gewoon en als je het niet wilt laten huilen pak je haar lekker bij je... gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

ga je nog borstvoeding geven?? Laat je daarin ook niets voorschrijven hoor. ga af op je gevoel!

Nou... moedertje... je wens is in vervulling gegaan... en je zult zien dat je er enorm van gaat genieten!

liefs

gefeliciteerd met je dochter!!! ben blij dat je je baby nu hebt, wij hebben een tijdje gekletst op het forum zwanger worden na een miskraam. ik ben inmiddels 35 week zwanger en hoef dus ook niet zo lang meer te wachten.

geniet van je meisje

Terug
Bovenaan