Dagritme 6,5/7 maand

Ik vraag me af hoe jullie kindje zo lanc wakker kan zijn. Soms vraag ik me echt af of er iets mis is met onze zoon. Hij vertoont na 3 kwartier alweer vermoeidheidsignalen. Word ook strontvervelend als ik hem wakker probeer te houden of wat probeer te rekken. Daarom kom ik waarschijnlijk ook steeds zo in de knoei met flessen en hapjes.. 
Volgende week hebben we een afspraak bij de kinderarts. Misschien komt daar nog iets uit. 

@xJuni, heeft bij ons ook lang geduurd. De ochtend is soms nog steeds lastig, maar ze moeten er ook aan "wennen". 
@hannahsmamma, ik geef water uit en flesje en oefen met een tuitbeker. Dit wil echter nog niet lukken. Eerst wilde ze ook geen water. Toen 2x 1a2 druppels roosvicee erin gedaan dat het net wat smaak had. Dit dronk ze goed dus na 2 dagen water geprobeerd en dronk ze ook ineens achter elkaar op. 

@mamatobee dat je kindje wat langer wakker kon zijn bedoel je? 
Ik probeer elke wel wat te rekken maar meneer word dan woest. Heel verleden met hem gehad. Reflux, huilbaby en hij heeft een enorm harde huil. Door het vele huilen in het begin en het harde geluid staan me de haren al overeind bij 1 kreuntje. Vaak geef ik er dan al snel aan toe! Toch als goede voornemen het huilen een beetje los te laten.. tuurlijk ga ik hem troosten maar proberen minder gestresst er van worden

Terug
Bovenaan