<p style="text-align: left;">Hoi dames,</p><p>ik ben benieuwd wie hier ervaring mee heeft en weet hoe mee om te gaan. Volgens mij is het een bekend ‘probleem’ maar ik zou het we l graag een beetje actief willen veranderen voordat ik over 5 week weer aan het werk moet.</p><p>Onze zoon is 7 weken. Ik wil hem langzaam aan is het schema brengen van dagritme van 0700/1900 zodat hij tussen 0700/2200 al zijn voedingen krijgt. Hij wordt momenteel snachts tussen 0300/0400 wakker, de ene keer heeft hij wel echt honger en de andere keer denk ik dat hij het ook best zou kunnen zonder. Ik geef bv in principe op verzoek maar probeer het een beetje te sturen. Nu wijkt zijn biologische klokje een paar uur af ? hij wil tussen 1900/2200 totaal niet slapen, is dan erg jengelig en wil graag bij je zijn maar ik dacht eerst dat hij aan het clusteren was maar nu vraag ik me af of het niet gewoon symptomen van oververmoeidheid zijn... En sochtends zoals nu slaapt hj nog heerlijk en rustig door, ik denk zelfs wel tot 1000 als ik hem niet wakker. Sinds een paar dagen probeer ik hem dan vanaf 1900 in zijn bedje te leggen maar meneer protetseerd en krijg ik dus pas te slapen rond 2200 en dan is het ineens geen probleem meer. Hiervoor hadden we hem altijd in de box voordat we zelf naar boven gingen dus ook probeer ik nu de dutjes overdag boven in zijn bedje te doen en dat gaat redelijk.. maar ‘S avonds wordt echt killing.. ik weet soms niet meer hoe ik hem kan blijven troosten als hij zijn huiluurtjes heeft en denk ik kind gaat toch slapen dat is wat je nodig hebt! ?</p>