Dagritme rond de 6 mnd

Hoi Fenna,

Is dat niet te weinig fles dan?
Ik weet het niet hoor, maar het lijkt me zo weinig. Ik doe namelijk tussen 7 en 8 200 fles 10 uur fruitje 11.30 a 12.00 uur 200 fles, 15 uur 160cc water met 4 schepjes flespoeder en dan om 17uur prakkie en om 19uur weer 200 fles. En dan eventueel tussendoor beetje roosvisee. Ieder kind is anders natuurlijk, maar heb je dan wel genoeg vocht op een dag?

Hoor ik van je?
Groetjes
 
Ik was vergeten dat ze na het eten s'avonds ook nog een beetje melk krijgt met nutrix. Ze wil niet meer. Ik heb wel begrepen dat ze per dag 500 ml. melk moeten drinken ivm het vocht inderdaad. Ik doe trouwens altijd 10 tot 20 ml extra water bij de fles melk. Haar ontlasting is altijd zacht en ik neem aan dat als ze meer wil drinken dit wel laat merken maar ze drinkt haar flesjes nooit helemaal leeg behalve s'morgens, en voor de rest van de dag laat ze ongeveer 20 ml staan.
We zijn haar nu ook steeds meer aan het aanleren meer sap of water te drinken omdat we over 5 weken naar Texas gaan verhuizen en daar is het erg warm, ze zal dan ook wel uit zichzelf meer willen drinken denk ik.

misschien nog tot schrijfs ?
Groetjes Fenna, doeiii
 
Terug
Bovenaan