<p>Hoi Hoi,</p><p> </p><p>Ik weet het: elke kind is verschillend, maar toch heb ik deze topic geplaatst, omdat ik benieuwd ben naar hoe andere kindjes het doen en of er nog op en/of aanmerkingen zijn over ons schema.</p><p>Mijn zoontje is nu 12 maanden oud. Hij is 77 cm en weegt 9900 gram. Zijn dag ziet er zo uit:</p><p> </p><p>09:00 uur wakker</p><p>09:30 uur 1,5 boterham met beleg</p><p>10:30 uur 200 gram fruit</p><p>11:45 uur borstvoeding</p><p>12:00 uur slapen</p><p>14:00 uur wakker</p><p>14:30 uur 1 boterham met beleg + bakje zelf gemaakte yoghurt</p><p>16:00 uur sap + koekje</p><p>18:00 uur 200 gram groente + aardappel + vlees</p><p>19:00 uur toetje (vaak danoontje)</p><p>19:15 uur douchen</p><p>20:30 uur borstvoeding</p><p>21:00 uur slapen</p><p> </p><p>De gehele dag door drinkt hij water. Ook in de nacht wordt hij nog een keer wakker voor borstvoeding. Dit wil ik stoppen, maar weet nog niet hoe, omdat hij echt de borst wil en anders niet verder gaat slapen. Het lijkt een gewenning te worden.</p><p> </p><p>Sinds 2 weken heeft hij 3 tot 4 keer per dag ontlasting. Dit is gewoon pindakaaspoep, dus geen diarree... is dit normaal?</p><p> </p><p>Hoor graag tips of opmerkingen over ons schema. Zou leuk zijn als ik jullie schema's ook eens mag bekijken.</p><p> </p><p>Liefs</p><p> </p>