Dagschema 12 maanden

Hier ook soms wel 4 poepluiers en ook altijd pindakaaspoep. Heb ook eigenlijk nog bijna nooit gewone poep gehad. Geen idee wanneer het dus normaal moet worden. Misschien als ze straks helemaal van de borstvoeding af is. 
 
Ja hoor, ook 4 x per dag. Mijn dochtertje poept meestal 3x per dag. Mijn zoontje vaker, 4x zeker. Alleen als ze erg weinig hebben gegeten is het minder, maar dan alsnog 2x. Tot mijn zoontje op de wc ging poepen is het pindakaas poep gebleven. Misschien is het nog steeds wel pindakaas poep, maar merk ik dat niet meer. 
 
Ben een beetje mee aan het kijken. Mijn dochter is nog 10 maanden. Ik vraag even iets af. Jullie geven allen ‘s morgens geen boterham als ontbijt. Is hier een bewuste reden voor?
Mijn dochter krijgt nu nog
6.30 bv
8.30-9.00 boterham met beleg, fruit en water
9.30 slapen
12.00 boterham met beleg, fruit en bv
15.00 fruit en soepstengel 
15.30 slapen
18.00 avondhap (groenten, vlees/vis, aardappel/rijst/pasta)
19.00 bv + slapen 
 
Goed om te horen dat 4x een poepluier normaal is. Dankjullie wel allemaal!
 
Crazy, de mijne krijgt wel een boterham hoor. In het begin kreeg hij pap, maar nu lekker makkelijk een boterham. Dit krijgt hij om 9 uur en om half 11 krijgt hij 200 gram fruit. Zo is het buikje lekker vol voor het middagdutje.
 
Mijn dochter is 13 maanden. Haar schema ziet et als volgt uit:
07.00 uur wakker 
07.30 uur ontbijt met 1 boterham en een bekertje melk
09.30 uur 1 stuk fruit 
10.00 uur naar bed. Meestal is ze rond 12.00 uur wakker
12.30 2 boterhammen en wat diksap. Soms nog wat fruit er bij.
14.30 wat tomaatjes, een koekje of dergelijke.
15.30 uur naar bed
17.00 uur meestal wakker
17.30 meeeten met de pot. Meestal Beetje yoghurt na
19.00 uur in bad.
19.30 flesje melk
20.00 uur naar bed.
 
 
 
Dat is hier vooral uit luiheid. Als ze wakker wordt gaat een van ons eruit voor een papfles en deze krijgt ze dan bij ons in bed. Daarna nog lekker spelen en knuffelen in bed. Duurt altijd wel eventjes voordat wij echt uit bed zijn. 
 
Terug
Bovenaan