Dames, eerlijke mening!

Hallo meiden,

Ik weet dat je uiteindelijk zelf je keuze moet maken, wat voor een naam je wilt en je eigen gevoel moet volgen, maar ik heb toch een vraag.

Wat vinden jullie van deze jongensnamen.
Indy. ( wat een echte unisex naam is)
Aiden

Nou dames, wat vinden jullie.

Alvast bedankt.

Groetjes

Je moet inderdaad zelf een keuze maken, aan onze mening heb je niks.
Indy vind ik een echte meisjesnaam, voor een meisje is ie best aardig maar voor een jongen vind ik het niet mooi.
Aiden (Eeden??) vind ik ook niet mooi.
Maar als jij het wel mooie namen vindt, zou ik je adviseren niets van mijn mening aan te trekken!!!

Hi,

Moeilijk he?
Toevallig hadden we het net met mensen over namen, daar werd Indy ook genoemd. Schijnt tegenwoordig een populaire naam te zijn. Ik vind het voor een meisje beter passen dan voor een jongen, maar persoonlijk vind ik de naam niet zo leuk.
Aiden klinkt wat amerikaans en ik merk toch dat ik voorkeur heb voor de hollandse namen, ook dit dus voor mij geen topper..

Ik heb het de laatste tijd wel vaker met mensen over namen, en dan wordt er heel wat gebrainstormd. Ik merk wel dat dat wat oplevert, vaak heb ik heel snel een 'ja' of 'nee' gevoel als een naam genoemd wordt. Misschien een idee?
Je kunt ook je vrienden een lijstje met namen voorlezen, waar ze dan direct ja of nee op moeten antwoorden. En daar stop je dan gewoon deze namen ook tussen!

Héél veel succes, ik ben blij dat wij nog ff hebben haha.
xx Floppie

Goh klinkt echt bekend, dit namen probleempje.

Ik twijfel ook zo erg!!! Meisjes naam hebben we al, maar jongentje...
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik Indy best wel stoer vind voor een jongen. ( misschien omdat mij zoon Noah heet, dus ook echt een unisex naam)
Een keer wat anders, als de top 10!

Aiden vind ik op zicht ook wel aardig, alleen inderdaad echt Amerikaans! Zou alleen niet mijn keuze zijn.

Ik heb ook zo'n brede namenlijst. Ik vind zo veel leuk, maar het is het allemaal net niet! Lastig hoor.

Succes

Hoi,

Ik vind Indy een meiden naam.
Maar Aiden vind ik wel een stoere jongensnaam!!!!!!!!!!!

Maar zou jij ook een mening kunnen geven over de naam Jess!!!! voor een jongen wat vind je hiervan?? want wij vinden dat een leuke naam maar het is ook een unisex naam en word wel meer in engeland gegeven maar in nederland niet.

groetjes

ik vind indy echt een meisjesnaam, en aiden tja dat is een kwestie van smaak, mijn smaak is het niet, maar als je dat zelf mooi vind moet je daar voor gaan!!

x

Terug
Bovenaan