Dames, eerlijke mening!

Hoi,

Ik vind Indy ook een leuke naam, maar voor een meisje. Komt denk ik omdat ik al een meisje ken dat Indy heet en het daarom niet zo snel bij een jongetje zou zoeken. Aiden vind ik wel een leuke naam.

Jess vind ik ook een leuke naam, mijn zoontje heet Jesse dus dat lijkt op elkaar...

Groetjes,
Jo

Hey

Ik ben zwanger van de eerste en als het een meisje gaat worden dan gaat ze Indy Lynn heten, roepnaam Indy.
Dus ik vind Indy een echte meidennaam.

Je andere jongensnaam vind ik persoonlijk ook niet echt leuk, maar zoals al eerder gezegd je moet die naam doen die jullie leuk vinden.

Hoi,

Van unisex namen hou ik niet.
Maar Aiden vind ik echt super mooi!! Stoer maar ook lief. Kan voor een baby maar ook prima als het een volwassen vent is.
Dus ik zou het wel weten haha

Succes

Groetjes Janneke

Bij Indy, denk ik aan een stoere meid. Ook al is ie unisex Ik hou overigens niet van unisex. Ik wil graag dat mensen, wanneer ze een kerstkaart krijgen, kunnen zien of onze kinderen jongens of meiden zijn. Bij ons in de kring, kent een gezin dit rijtje
Puck,  Kris, en Cas. De eerste twee zijn meiden!!! Nou sorry; maar ik zie toch echt een rijtje jongens namen; al kan ik me bij puck nog wel enigzinds iets voorstellen.

Bij de naam Aiden, denk ik aan een turkse naam, wel erg mooi!! Zo vinden wij irem voor een meid mooi; ook turks, maar wordt hem niet..  Wij zijn hartstikke hollands, en bij onze achternaam 'hoort' gewoon een simpele nederlandse naam.

Maar ja, wat je zelf al zegt; doen wat je zelf mooi vind hoor!!

Terug
Bovenaan