Dames, ik moet jullie wat vertellen.......

Hoi TeHa

Van harte meid ga er maar lekker van genieten!!!!!

Wanneer ben je uitgerekend denk je?

Liefs Anke

Goh dames, word helemaal verlegen van zoveel lieve reacties .

Ilona's, ik zag na een minuut of 2 een heeeel vaag streepje. Toen die opdroogde zeg maar was ie heel duidelijk. Wel stond in de beschrijving dat de test na 10 minuten niet meer geldig is, maar er stond ook dat ookal is het streepje nog zo vaag, er toch HcG in je urine zit en je dus zwanger bent.
Wanneer hadden jullie die vage test? Was dat pas? Zoja, probeer het nog es!
Succes!

T.H.

G E F E L I C I T E E R D ! ! !

he teha,

bedankt voor je reactie!
Onze eerste test was 2 dagen voor mijn NOD,hierop dus vrijwel meteen een heeeel vaag streepje,dat je bijna dacht verbeeld ik het me nou of...na 10 min weggelegt en later toen ik er voorbij liep zag ik ineens een heel dun maar duidelijk streepje.dit was wel een hele poos later.Toen een CB test gedaan,om te checken en deze gaf negatief.Toen op mijn NOD nog een test,zelfde als de eerste een ook daar een hele vage streep,deze was vager als de eerste maar wel dikker.En nu vandaag dus bij de HA,gaf de ass. door dat hij neg was.....Weet het echt niet meer nu.Kon altijd de klok erop gelijk zetten haast zeg maar en nu al 6 dagen overtijd.Jouw verhaal stemt me dan toch nog een beetje positief,beetje hoop weer zeg maar.Als ik het maandag nog niet ben,wil ik gewoon een bloedtest,moet vlgs de ass.2 weken wachten voor ik daar een 2de urinetest mag doen!!Dat is belachelijk,dan zou ik 3 weken overtijd zijn.Dat houd ik niet uit hoor,dan maar meteen een bloedtest,toch.
Nou hartstikke bedankt voor je reactie nogmaals,en genietse he jij.

Liefs Ilona

He Thea

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet van je zwangerschap en misschien kom ik je wel achtena. Ik moet nog testen, maar durf nog niet zo goed!!

Liefs, Sarah

1 dag kijk ik hier even niet en gelijk goed nieuws!!!!!!!

gefeliciteerd!

en wel een emotionele maar symbolische dag om op je moeder's verjaardag positief te testen...ze heeft vast stiekum vanaf boven met jullie meegenoten!!!

geniet er lekker van meid en hopenlijk volg ik je op augusuts forum....wij zijn druk bezig met elke dag sexen haha dusse....

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan