dames mag ik even..................

Lieve Sandra,

Ik las zojuist een gedichtje wat ik wel heel toepasselijk vond, voor mezelf, maar zeker ook voor jullie!

Gelukkige jaren zijn niet te koop
Je moet er zelf aan bouwen
Steen  voor steen en één voor één
En je moet ze zelf sjouwen!

Groetjes Fonske

hey meis,

wat een naar bericht zeg....maar idd wel erg knap dat ie zelf aangeeft dat ie hulp nodig heeft....

hopelijk is er voor jullie ook snel hulp te vinden en dat het jurgen ook goed mag helpen  hoor....

voor je kids hoop ik dat ze er niet al te veel van mee krijgen...het scheelt wel dat ze nog erg klein zijn....

Meis, heel veel sterkte en als er iets is....lekker van je afschrijven hoor....dat helpt het beste....

Een super dikke knuffel voor jou....

Liefs Denise

Vervelend zeg, dat het nog niet goed gaat. Wel heel positief dat jullie verdere hulp zoeken. Goed ook dat Jurgen dat zelf aangeeft. Ik hoop dat het snel de goede kant op mag gaan!

En  idd iritant dat er dan nog steeds mensen zijn die blijven aankloppen. Jammer dat die niet wat meer begrip hebben!

Heel veel sterkte meid, ik denk aan je!

Liefs Annemarie

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Het is voor Jurgen niet makkelijk maar ook niet voor jullie. Wel heel erg goed dat hij het aandurft en aangeeft om hulp.
Ik hoop dat het gauw weer beter gaat !!

liefs
di silva

Nou, er zijn al zoveel lieve dingen gezegd.... weet niets nieuws meer te verzinnen.
Ik heb wel megabewondering voor je. Het duurt al niet even, dat moet heel moeilijk voor jou zijn. En dan toch steeds weer positieve dingen blijven denken. Tuurlijk, je hebt weinig keus, maar dat is makkelijk gezegd als alles gesmeerd loopt. Echt petje af voor je! En inderdaad .... hart luchten, uitschreeuwen, uithuilen, gewoon even zeiken .... en er morgen weer heel anders over denken .... mag allemaal!
HEel veel sterkte en een dikke knuf voor jou en je kanjers!
Liefs Nelleke

Lieve lieve Sandra

Wat ontzettend balen dat Jurgen zo'n terugslag heeft! Dat zal zeker impact hebben op jullie gezin..... Ik wens jullie dan ook alle sterkte en goeds toe in deze moeilijke tijden!

Maar met jou liefde voor hem (en de van hem voor jou!!) gaan jullie het redden! Hopelijk hou je het zelf nog vol....

Denk aan je, heel veel sterkte en liefs
Susan

Ik zal jullie even op de hoogte houden

We zijn vorige week bij de psychiater geweest (gelukkig een hele leuke man en geen geitenwollensokken type) Jurgen is daar heel eerlijk geweest en heeft ook verteld hoe verschrikkelijk hij het vindt dat hij daar naar toe gaat.

De psychiater heeft hem andere medicijnen voorgeschreven en hij heeft het vermoeden dat Jurgen al die tijd een te lage dosis heeft gehad. Jurgen is een flinke kerel en dan heb je vaak aan een standaard dosis niet genoeg.
We moeten nu afwachten tot hij goed is ingesteld op die medicijnen en tot die tijd heeft hij een werkverbod. Voor jurgen is dit perfect want nou hoeft hij zlef die beslissing niet te nemen maar doet iemand anders dat voor hem (anders was hij waarschijnlijk wel een paar uur per week gaan werken)

We zijn op zich positief weg gekomen bij die man en hebben wel het idee dat we op de juiste (nog wel een hele lange) weg zitten.

Allemaal bedankt voor het meeleven.
Liefs sandra

Ooo wat fijn dat jullie  een goed gevoel bij die man  hebben. Dat is al het halve werk!  Het is natuurlijk ook niet niks om naar een psychiater te moeten en daarom begrijpelijk dat Jurgen er zo tegenop ziet, maar het praat al een stuk gemakkelijker als je met elkaar 'overweg' kunt. Hopelijk  levert het voor jullie heel veel positiefs op.

Heel veel sterkte en als het je een keer te veel wordt, weet je ons te vinden !!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan