dames met een lange onregelmatige cyclus?????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal hier ben ik weer!!
was ff gestopt, omdat we even moesten stoppen, maar nu zijn we weer vol op bezig en ben ik ook weer hier!! de laatste keer dat ik hier was hadden we een klein groepje van dames met een lange onregelmatige cyclus. waar zijn jullie? hoe gaat het met jullie? ik heb na 44 dgn en toen 63 dgn nu 48 dgn gehad en nu zit ik weer te wachten!! ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt!?
liefs Ella

Hallo Ella,

Ben nog niet zolang actief op het forum, maar heb ook een lange en onregelmatige cyclus. Laatste duurde 67 dagen. Er zijn idd meer meiden die hier last van hebben.

Tijs

hallo ik heb een vraagje
als je onregelmatig ongesteld word en het ooit heel lang duurt
krijg je dan wel een eisprong en hoe kan je erachter kome of je wel een eisprong krijgt ofniet
gr joyce ik hoop snel antwoord te krijge

Hier nog 1!

Ik zit op dag 53 ofzo iets en nog steeds niet ongi en ook nog niet zwanger
Ik ben in december gestopt met de pil en sinsdien 2 x ongi geworden, maar het is nu mijn langste cylus.....
Heb al 2x gestest en de 3e test ligt te wachten, maar ik durf eigenlijk niet zo goed,ben bang voor een teleurstelling.
Maar hier wordt ik ook niet goed van!

Maar ja, we blijven hoop houden!

hoi

ik ben mayo en heb ook een wat langere cyclys. ronde 1: 30 dagen, ronde 2: 44 dagen en nu zit ik in ronde 3. Benieuwd wat dat weer gaat opleveren...
Mirjam balen dat je nog steeds geen zekerheid hebt. is zo een bloedtest niets voor je????   Ik snap best dat je niet nog een keer durft te testen.....
heel veel succes meiden.
ik duim voor een korte cyclus voor ons allen

groetjes mayoQ

Ik sluit me aan bij jullie clubje.....

Ik ben in november gestopt met de pil.
In februari was ik nog altijd niet ongi geworden.
Toen ik voor buikkrampen naar de ha ging, bleek ik (5 wkn)  zwanger te zijn.
(Je kunt dus zwanger zijn zonder het te merken, en zonder positieve testen).
Helaas is het misgegaan, en ben nu weer aan het wachten.
Ik hoop dat ik niet weer drie maanden moet wachten, want dat duurde wel erg lang.
Zo kun je nooit gericht klussen!!!
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Halen jullie een ovulatie test, of voel je het van te voren aankomen?

Liefs kit

Hai Kit,

Ik ben niet in de weer met ovulatietesten of zo, omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus is. Het is voor ons meer een kwestie van geluk dan uitrekenen wanneer de beste kans zich voor doet.

tijs

Hoi, hoi,

Volgens mij is het inmiddels een ander clubje geworden, maar ja, er zijn toch veel mensen met een lange en onregelmatige cyclus.

De mijne duurde 52 dagen. Ik hoop dat het deze maand wat korter wordt!

Succes met zwanger worden!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan