dames met een lange onregelmatige cyclus?????

nou het wordt zeker al een nieuw clubje, gelukkig, want ik vind het fijn met vrouwen te kletsen die het zelfde doormaken als ik. Dat wachten he?! en ik vind het niet eerlijk dat ik minder kansen heb dan een vrouw met een gemiddelde cyclus. heb ook geen idee wanneer je nu moet vrijen. Wij zijn nu op dag 13 begonnen en vrijen om de dag tot ik ongesteld word   (of totdat we niet meer kunnen haha)(hoop dat dat werkt) en natuurlijk worden om mij heen vriendinnen zwanger in ronde 1!!!!! heb nu alweer 4 zwangeren om mij heen. Gun het ze van harte hoor, maar ik wil ooooookkkkk!!!!
heb  een ronde ovulatietesten gedaan maar had 14 negatieve en toen waren ze op. 30 dagen testen is niet te betalen!! dus ik heb nu zo'n speeksel tester gekocht van babybrabbel, weet nog niet of het werkt heb er veel verschillende dingen over gelezen. Dus duimen maar.
Vragen jullie je ook vaak af of je wel een eisprong  hebt? ik krijg steeds vaker het idee dat er bij mij gewoon helemaal niets gebeurt momenteel. word er gek van!!
nou ik duim voor jullie allemaal!! Laat de eitjes maar springen!!!!!
Liefs Ella

heej meiden,

ik kan me idd helemaal voorstellen dat je gek wordt van het wachten.
ik ben nu opnieuw begonnen met ronde 3 maar ja dit is dag 7.
Het duurt nog heeeeeel erg lang voordat ik weer iets weet,(langste cyclus nu 44 dagen, maar heb het idee dat het wel eens langer zou kunnen gaan duren).... zucht.

We gaan maar weer gewoon om de dag klussen totdat ik ongi wordt. Ik hoop dat het snel raak is, ook voor jullie!!!!!!

Ovulatietesten daar begin ik niet aan, ik temp wel. verder wil ik het zo houden en niet frusti worden......... Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik probeer mijn maand maar af te tellen met alle leuke dingen die er gepland staan ipv de dagen. Hopelijk werkt dat.

Meiden veel succes!!!!!!!!!!!
groetjes mayoQ

Ik doe ook mee, helaas.
Vanaf november 'actief'. Eerste cyclus 44 dagen, laatste cyclus 50 dagen. Zit nu op dag 41!!!

GRRRRR

Succes!

Benthe

Hoi Dames,

Ik ben al eventjes niet op het forum geweest, omdat ik er even niet zo bezig mee wilde zijn. Maar ik heb inderdaad ook lange cyclussen: ronde 1: 37, ronde 2: 48, ronde 3: 47,
ronde 4: 145, ronde 5: 32, ronde 6: 41, ronde 7: 43. En nu zitten we in ronde 8. Bij ronde 4 heb  ik uiteindelijk medicijnen gehad om de menstruatie weer op te wekken.
Ik vraag me inderdaad ook regelmatig af of ik wel een eisprong krijg. Je voelt niets, je ziet niets, je moet maar afwachten....
En we zitten "pas" in ronde 8, maar ik ben januari 2005 met de pil gestopt, dus gevoelsmatig heb ik zoiets van ik ben al meer dan een jaar bezig.
En inderdaad, het lijkt wel of iedereen om je heen wel meteen zwanger wordt, errug frustie.
Maar het ergste vind ik nog die "grappige" opmerkingen: "Willen jullie nog geen kinderen", "Zijn jullie nog niet bezig", "Waar blijven ze bij jullie".
Maar we houden de moed er maar in en hopelijk worden we allemaal een keer zwanger....

Groetjes Hada

He hallo allen!!
Ook wil mij aansluiten bij dit clubje. Zit sinds begin januari in nog steeds ronde 1 (zit nu op dag 89). Begin vorige week had ik zowaar wel erge last van mijn onderrug, last van steken rond de baarmoeder/eierstokken en gevoelige tepels. Het gaf mij weer wat hoop (ei-sprong????). Dit zou ook allemaal kunnen komen door dat uitstrijkje, alleen lijkt mij niet dat  ik er gevoelige tepels van krijg, maar goed. Mocht het toch mijn ei-sprong zijn geweest dan is aanstaande maandag mijn NOD. Heb toch voor de zekerheid maar een test gekocht, ook op aanraden van de dokter. Omdat ik nog steeds geen cyclus heb kan het dus zonder dat ik het weet "raak" zijn, om toch een beetje in de gaten te houden hoe lang dat dan is, rade zij mij aan om elke 6 weken te testen.
O ja ik heb een test van kruidvat gekocht (Tessje bedankt voor de tip) en heb even in de winkel uitgebreid verpakkingen gelezen. De test van kruidvat komt uit dezelfde fabriek als clear-blue, dus waarschijnlijk ook zelfde kwaliteit.
Heel veel succes allemaal en mogen we maar snel een normaal cyclus hebben.

Groetjes

hoi sept, en alle anderen

ik vroeg me al af hoe het met je was. tjj balen zeg, 89 dagen. ongeloofelijk balen. Ik hoop zo voor je dat er in ieder geval actie in komt want dit is niet leuk.
en dan alle anderen die voor je gevoel wel zwanger zijn of in ieder gevasl bezig zijn..... heel veel sterkte en ik duim ontzettend hard voor je dat er in ieder geval een beetje actie aan komt..........

ik geloof dat het mirjam hetzelfde vergaat. zij is volgens mij ook nog niet ongi geworden..... meiden ik duim voor jullie

heel veel liefs
mayoQ

Echt frustie ja zo'n lange cyclus.
Je bent niet zwanger, wordt niet ongesteld én je weet niet wanneer de volgende keer je eisprong is!! Zo ben je dus wel even bezig en vooral wanneer je je bedenkt dat het percentage van 'snel' zwanger worden al laag ligt bij een normale cyclus.

Maar, we geven de moed niet op meiden.
Ook wij mogen een keer verhuizen naar het zwangerenforum. En wel snel hoop ik!!

Liefs Benthe

Hey meiden!

Ik zit nu pas op dag 27 en ik hoop zo dat ik op dag 19 mijn eisprong heb gehad! Toen had ik wel een lage temperatuur (36.4) en sindsdien een hoge temperatuur (36.8/36.9).

Ik probeer niet te hopen dat ik op dag 33 mijn nod heb, maar toch kriebelt het wel een beetje. Ik wil mezelf alleen geen valse hoop geven!  Dus zeg ik steeds maar tegen mezelf: houd er rekening mee dat je nog 25 dagen moet wachten totdat je iets weet....maar je gevoel zegt toch weer iets anders..hoopt dat het eerder komt...

Wat is het toch lastig als je niet weet  wanneer je nod is én hoe je  cyclus verloopt! Als ik uitga van mijn langste cyclus dan is mijn nod pas eind april!!!! Bleh!!!!!!

Succes meiden!

Groetjes, Tessje.  

Terug
Bovenaan