A
Anoniem
Guest
nou het wordt zeker al een nieuw clubje, gelukkig, want ik vind het fijn met vrouwen te kletsen die het zelfde doormaken als ik. Dat wachten he?! en ik vind het niet eerlijk dat ik minder kansen heb dan een vrouw met een gemiddelde cyclus. heb ook geen idee wanneer je nu moet vrijen. Wij zijn nu op dag 13 begonnen en vrijen om de dag tot ik ongesteld word (of totdat we niet meer kunnen haha)(hoop dat dat werkt) en natuurlijk worden om mij heen vriendinnen zwanger in ronde 1!!!!! heb nu alweer 4 zwangeren om mij heen. Gun het ze van harte hoor, maar ik wil ooooookkkkk!!!!
heb een ronde ovulatietesten gedaan maar had 14 negatieve en toen waren ze op. 30 dagen testen is niet te betalen!! dus ik heb nu zo'n speeksel tester gekocht van babybrabbel, weet nog niet of het werkt heb er veel verschillende dingen over gelezen. Dus duimen maar.
Vragen jullie je ook vaak af of je wel een eisprong hebt? ik krijg steeds vaker het idee dat er bij mij gewoon helemaal niets gebeurt momenteel. word er gek van!!
nou ik duim voor jullie allemaal!! Laat de eitjes maar springen!!!!!
Liefs Ella
heb een ronde ovulatietesten gedaan maar had 14 negatieve en toen waren ze op. 30 dagen testen is niet te betalen!! dus ik heb nu zo'n speeksel tester gekocht van babybrabbel, weet nog niet of het werkt heb er veel verschillende dingen over gelezen. Dus duimen maar.
Vragen jullie je ook vaak af of je wel een eisprong hebt? ik krijg steeds vaker het idee dat er bij mij gewoon helemaal niets gebeurt momenteel. word er gek van!!
nou ik duim voor jullie allemaal!! Laat de eitjes maar springen!!!!!
Liefs Ella