dames waar zijn jullie

A

Anoniem

Guest
heeey dames

hier was ik weer onze pc was helaas even niet aangesloten vanwege draadloos internet dit is helaas nog net gelukt dus toch de pc maar weer gedraad aangelegd. ik ben wezen zoeken naar ons onderwerp maar kan hem nergens meer vinden. dus ik open maar even een nieuwe. ben reuze benieuwd hoe het met jullie gaat Til, bieb niek poohbeer en de rest natuurlijk ook.

ik zit vandaag op dag 30 en nog geen ongi te bekennen alle verschijnselen van zwanger zijn zijn aanwezig vanaf donderdag heel erg moe pijnlijke borsten drukkend gevoel en branderige tepels. veel nachtmerries dus ben benieuwd. Ik ken mijn cycles niet dus heb geen idee of ik overtijd ben. we hebben vanmorgen een test gedaan en helaas was deze negatief dus morgen weer een nieuwe dag hihi we hebben er nog 2 dus voldoende.

zijn er verder al dames zwanger?? onze bieb natuurlijk wel jahoeeeeee.

liefs lin

Hallo

Ik wet niet of je me kent. Maar zal me dan even voorstellen.
Ben 31 jaar zit nu in de 2e ronde voor ons 2e kindje. Ons dochtertje is is nu 18 maanden. Ik zit nu op dag 31 van de 2e ronde. Mijn cyclus van de 1 e ronde duurde 33 dagen dus vindt het wel spannend worden nu, de vorige cyclus had ik vanaf dag 30 wat rozige afscheiding nu (nog) helemaal niets. Wel heb ik steeds meer een vol gevol, s`nachts soms een wat misselijk gevoel en vaak plassen. De vorige zwangerschap heeft bijna een jaar op zich laten wachten, kan me alleen niet meer herinneren hoe toen de cyclussen waren verlopen.
Vanmorgen echt even in dubio gestaan wel,niet testen. Maar probeer toch te wachten tot zondag als ik op dag 33 zit, als er tuurlijk niks komt voor die tijd, dan kan mijn vriend erbij zijn.
Nou dit was hoe het hier erop het moment voor staat.
Hou je me op de hoogte hoe het daar verloopt wel leuk om met iemand je dingen mee te kunnen delen die ongeveer het zelfde met de cyclus oploopt.

Liefs bg

Hoi,

Nou ik ben WY2006, ben 22 jaar en we komen uit brabant. Mijn vriend is 30.
We zitten inmiddels in de 2e ronde en de nod is 23 november waarschijnlijk (bij een cyclus van 27 dagen).
Nog 3 weken dus, duurt nog erg lang!!!!!!

xxx

Hoi Linda,

Sorry dat ik niet zoveel meer heb laten horen, maar de topic die ik heb opgestart werd me iets te druk. Ik wist niet meer hoe ik moest reageren.  
Ook ging het met deze site elke keer mis. Ze hadden volgens mij wat problemen.

Hoe is het met jou, hier alles prima.
Nog zo'n 13 dagen wachten en dan weten we weer waar we aan toe zijn voor de volgende maand.
Ik zal hier wel weer wat vaker komen kletsen.

Liefs Til

Hoi Lin,

Had je stukje niet helemaal gelezen, 'k was al veel te blij dat ik hier weer ergens bekenden zag en rustig kon reageren.
Wat spannend zeg!!!
Houd je ons op de hoogte??

Liefs Til (nog weer een keer)

hoi lin
had je al even gemist op msn.
hier gaat alles goed. vandaag ongi day , maar ver weg geen ongi te bekennen. had 2 dagen geleden getest maar negatief, misshien toch te vroeg, of toch de boel van slag het is tenslotte ronde 1.
afwachten dus maar, heb ook verder nergens geen last van voel me alleen hyper. en dan doodmoe.
 en hoe is het nu verder me jou??

groetjes poohbeer.

Hallo hallo allemaal,

Ik zit ondertussen in ronde 2.
20 november is mijn NOD!!!
Ben erg aan het opletten of ik mijn eisprong kan voelen :), las hier namelijk vaak dat mensen dat voelen. (wat voel je dan eigenlijk) ben dus benieuwd...hij staat als het goed is op springen .
Nou trusten allemaal en spreek jullie snel weer.

Lfs Niek

heey dames

leuk leuk leuk dat ik jullie weer gevonden heb!!! ik zit nu op dag 31 en word echt gek nu zal me lichaam me voor de gek houden??? gister had ik echt het idee ik ga ongi worden had echt dat gevoel in me buik dus ik naar de wc niks aan de hand geen bruinige of rossige afscheiding helemaal niks. Ik baal gewoon weet ook wel is me eerste ronde maar het is gewoon lastig geen ongi na 31 dagen en ook een nega test bah bah bah laat me dan maar gewoon ongi worden (liever niet hoor) dan weet ik waar ik aan toe ben. ik zou het erg vreemd vinden al sik niet zwanger ben heb gewoon zoveel kwaaltjes, en tja als ik dus ongi wordt heeft me lichaam me lekker in de zeik genomen helaas.

sorry ik moest even klagen!

liefs lin

Terug
Bovenaan